Coca-Cola, te drága

Mint minden évben, a Business Week magazin és az Interbrand az idén is összeállította a világ száz legértékesebb márkájának listáját.

A Business Week magazin és az Interbrand tanácsadócég az idén hatodik alkalommal állította össze a világ legértékesebb márkáinak listáját. A tavalyi évhez képest nem változott a hat legértékesebb márka rangsora, a lista élén idén is a Coca-Cola áll, amelynek értékét az Interbrand szakértői mintegy 67 milliárd dollárra becsülték. A világ vezető üditőitalát a Microsoft és az IBM követi a dobogón. Mögöttük - ahogy az elmúlt években is - a GE, az Intel és a Nokia állnak.

Az Interbrand szakértői a márkák értékelése során számos különböző szempontot vesznek figyelembe. A listára felkerülni sem egyszerű: csak azoknak a márkáknak lehet esélyük, amelyek árbevételük legalább egyharmadát a nemzetközi piacokon realizálják. Fontos, hogy széles körben ismertek legyenek, illetve hogy - a márkaérték pontos felméréséhez - nyilvánosságra hozzák pénzügyi és marketing adataikat.

A Business Week az Interbrand a nyolcvanas években kidolgozott, és azóta folyamatosan frissített, pontosított metodikáját alkalmazza, mert az a tőkepiaci elemzők módszereihez nagyon hasonló, objektív kritériumok alapján értékeli a márkákat. Az elemzők kiszámítják a márka várható eredményességének mai reálértékét, s ez a szám kerül végül a listába.A lista a BusinessWeek magazin augusztus 1-i számában jelenik meg.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo