Coca-Cola, te drága

Mint minden évben, a Business Week magazin és az Interbrand az idén is összeállította a világ száz legértékesebb márkájának listáját.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Business Week magazin és az Interbrand tanácsadócég az idén hatodik alkalommal állította össze a világ legértékesebb márkáinak listáját. A tavalyi évhez képest nem változott a hat legértékesebb márka rangsora, a lista élén idén is a Coca-Cola áll, amelynek értékét az Interbrand szakértői mintegy 67 milliárd dollárra becsülték. A világ vezető üditőitalát a Microsoft és az IBM követi a dobogón. Mögöttük - ahogy az elmúlt években is - a GE, az Intel és a Nokia állnak.

Az Interbrand szakértői a márkák értékelése során számos különböző szempontot vesznek figyelembe. A listára felkerülni sem egyszerű: csak azoknak a márkáknak lehet esélyük, amelyek árbevételük legalább egyharmadát a nemzetközi piacokon realizálják. Fontos, hogy széles körben ismertek legyenek, illetve hogy - a márkaérték pontos felméréséhez - nyilvánosságra hozzák pénzügyi és marketing adataikat.

A Business Week az Interbrand a nyolcvanas években kidolgozott, és azóta folyamatosan frissített, pontosított metodikáját alkalmazza, mert az a tőkepiaci elemzők módszereihez nagyon hasonló, objektív kritériumok alapján értékeli a márkákat. Az elemzők kiszámítják a márka várható eredményességének mai reálértékét, s ez a szám kerül végül a listába.A lista a BusinessWeek magazin augusztus 1-i számában jelenik meg.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo