Az Európai Unió a 2004-2006-os költségvetési időszakban több millió euró vissza nem térítendő támogatást ítélt meg a MÁV ZRt-nek. Az összegből a MÁV öt vasútvonal felújítási munkálatait hajtja végre, köztük Cegléd állomás teljes átalakítását is. Az átalakítás során Cegléd állomás vágányhálózata teljesen megváltozik. Átépítésre kerülnek a vágányok és a kitérők, az átmenő fővágányokon a jelenleg megengedett 20, illetve 40 km/h sebesség 140 km/h-ra, illetve szegedi irányban 80/100 km/h-ra, a megengedett tengelyterhelés pedig 225 kN-ra növekszik. A jelenlegi állapot helyett 12 vágány lesz, amelyből az első hat lesz vonatfogadó. Az utasok védelme érdekében épül egy új peronaluljáró, továbbá a jelenlegi helyett magasperonok kerülnek kialakításra. Szintén a projekt keretén belül újítja fel a vasúttársaság a jelenlegi gyalogos felüljárót. A kivitelezési munkálatokat közbeszerzési eljárás keretében a Cegléd Station Konzorcium nyerte el. A szerződés összege csaknem 34 millió euró. A Budapest-Cegléd-Szolnok vonal Magyarország egyik legforgalmasabb vasútvonala és egyben része a IV. számú páneurópai közlekedési folyosónak is.
Ceglédi korszerűsítés
Teljesen átalakul a vágányhálózat, a biztonságos utasforgalom elősegítése érdekében pedig aluljáró és magasperon épül Cegléden.
Véleményvezér
Hadházy Ákos szerint öt és fél éve tehetetlenkedik az Ügyészség Orbán Viktor fogásza ügyében
Iszonyúan keresik az igazságot az Ügyészségen, csak nem találják.
Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma
Több tízezer ázsiai érkezett Magyarországra egyetlen év alatt.
Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek
Jön az ezer euró feletti minimálbér.
Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború
Egyre durvul a háború.
Épül-szépül az Orbán-család szuper luxus kastélya
Szép vagy, gyönyörű vagy, Magyarország.
Fejenként 600 millió forintról maradtak le a magyar kutatók
A tudáspiacon a nulla eredmény rendszerszintű hibát jelez.