Az Európai Unió a 2004-2006-os költségvetési időszakban több millió euró vissza nem térítendő támogatást ítélt meg a MÁV ZRt-nek. Az összegből a MÁV öt vasútvonal felújítási munkálatait hajtja végre, köztük Cegléd állomás teljes átalakítását is. Az átalakítás során Cegléd állomás vágányhálózata teljesen megváltozik. Átépítésre kerülnek a vágányok és a kitérők, az átmenő fővágányokon a jelenleg megengedett 20, illetve 40 km/h sebesség 140 km/h-ra, illetve szegedi irányban 80/100 km/h-ra, a megengedett tengelyterhelés pedig 225 kN-ra növekszik. A jelenlegi állapot helyett 12 vágány lesz, amelyből az első hat lesz vonatfogadó. Az utasok védelme érdekében épül egy új peronaluljáró, továbbá a jelenlegi helyett magasperonok kerülnek kialakításra. Szintén a projekt keretén belül újítja fel a vasúttársaság a jelenlegi gyalogos felüljárót. A kivitelezési munkálatokat közbeszerzési eljárás keretében a Cegléd Station Konzorcium nyerte el. A szerződés összege csaknem 34 millió euró. A Budapest-Cegléd-Szolnok vonal Magyarország egyik legforgalmasabb vasútvonala és egyben része a IV. számú páneurópai közlekedési folyosónak is.
Ceglédi korszerűsítés
Teljesen átalakul a vágányhálózat, a biztonságos utasforgalom elősegítése érdekében pedig aluljáró és magasperon épül Cegléden.
Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat
Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak
Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését
Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét
Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő
Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.