Az Európai Unió a 2004-2006-os költségvetési időszakban több millió euró vissza nem térítendő támogatást ítélt meg a MÁV ZRt-nek. Az összegből a MÁV öt vasútvonal felújítási munkálatait hajtja végre, köztük Cegléd állomás teljes átalakítását is. Az átalakítás során Cegléd állomás vágányhálózata teljesen megváltozik. Átépítésre kerülnek a vágányok és a kitérők, az átmenő fővágányokon a jelenleg megengedett 20, illetve 40 km/h sebesség 140 km/h-ra, illetve szegedi irányban 80/100 km/h-ra, a megengedett tengelyterhelés pedig 225 kN-ra növekszik. A jelenlegi állapot helyett 12 vágány lesz, amelyből az első hat lesz vonatfogadó. Az utasok védelme érdekében épül egy új peronaluljáró, továbbá a jelenlegi helyett magasperonok kerülnek kialakításra. Szintén a projekt keretén belül újítja fel a vasúttársaság a jelenlegi gyalogos felüljárót. A kivitelezési munkálatokat közbeszerzési eljárás keretében a Cegléd Station Konzorcium nyerte el. A szerződés összege csaknem 34 millió euró. A Budapest-Cegléd-Szolnok vonal Magyarország egyik legforgalmasabb vasútvonala és egyben része a IV. számú páneurópai közlekedési folyosónak is.
Ceglédi korszerűsítés
Teljesen átalakul a vágányhálózat, a biztonságos utasforgalom elősegítése érdekében pedig aluljáró és magasperon épül Cegléden.
Véleményvezér

A pofátlanságnak nincs határa, immár Orbán Viktorral reklámoznak egy nyilvánvaló átverést
Ennek aztán ne dőljön be senki.

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek
Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország
Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.