Bővíti magát a Premier Outlets

Sajtómentes körülmények között helyezték el az alapkövét éppen 24 órával ezelőtt a Premier Outlets Center 3. üteme Biatorbágy térsében.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Raiffeisen Ingatlan Zrt. és a brit Miller Developments ingatlanfejlesztő és üzemeltető társaságok által fejlesztett Premier Outlets Center 3. üteme 2007. utolsó negyedévében nyitja meg kapuit a látogatók előtt Biatorbágyon. A tavaly augusztusban átadott második ütem után megkezdődött a 3. ütem előkészítése: a terep-előkészítés befejeződött és folytatják a beruházás látványosabb szakaszával, az épületek alapozásával és a tervezett üzletek szerkezetének kivitelezésével. Magyarország első outlet központja az M1-M0 csatlakozásánál, 2004. november 11-én nyitott meg, megvalósítva a vásárlás forradalmian új módját azzal, hogy világszerte ismert márkák kifutó termékeit kínálja az ajánlott fogyasztói áraknál 30-70%-kal alacsonyabb áron. A központ 3. üteme iránt erőteljes az érdeklődés, így a tervezettnél jóval hamarabb indult meg a bővítés. A 31 leendő üzlet és az új éttermi egységek több mint 30%-a már most bérlőre talált. Olyan divatmárkák fogják magukat képviseltetni, mint a Timberland, Triumph, Bisón, J. Phillip, Office Shoes, Saxoo London, Devergo, Marc. A hatezerhatszáz négyzetméteres nettó alapterületű harmadik ütemmel az outlet központ 23.500 ezer négyzetméteresre bővül. A központ a mostani bővítés átadásával elnyeri azt a végleges kialakítását, amit a fejlesztők 4 évvel ezelőtt álmodtak meg.

A Premier Outlets Center 3. ütemének négy új épülettömbjét a dunaújvárosi székhelyű Grabarics Kft. kivitelezi a tulajdonosok megbízásából.  A nagyarányú bővítés mellett a számok is jelzik a Premier Outlets Center sikerességét: a nyitáshoz képest több mint 50 százalékkal gyarapodott a forgalom, de még a boltok számának növekedését bekalkulálva is harminc százalék feletti a bővülés. Az outlet központ első és második üteme 100%-ban kiadásra került, mely jelenleg 76 üzlet működését jelenti. Az elmúlt évben 1,6 millió, míg ez év első negyedévében már több mint 400.000 látogató kereste

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo