A magyarországi sikerek elsősorban annak tudhatók be, hogy az Auchan a nehezedő gazdasági helyzetben is meg tudta őrizni alacsony árait: a vásárlók az Auchant főként kedvező árai, vonzó akciói miatt ismerik el, s ezeken a területeken a vállalat tovább erősítette pozícióit.
Az Auchan bízik abban, hogy a magyar gazdaság az átmeneti nehézségeket, megszorító intézkedéseket követően tovább folytatja dinamikus fejlődését. Ennek megfelelően a vállalat folytatja fejlesztéseit, így többek között átalakításra kerülnek egyes benzinkutak, bővítések, átalakítások várhatóak néhány áruházban. Kecskeméten például egy teljesen új kertészeti osztályt nyitnak a nyár végére.
A társaság kereskedelmi parkjait is nagy tempóban fejlesztik. Az év második felében megérkezik Dunakeszire a már Magyarországon is népszerű Norauto. A Bauhaus barkács áruházlánc első magyarországi áruházát Dunakeszin nyitja meg, majd ezt fogja követni a második, Szigetszentmiklóson.
Felelősen
A kereskedelem, mint alaptevékenység mellett az Auchan másik nagy prioritása, hogy tudatos társadalmi szerepvállalásra törekedjen. A tavalyi év során elkészült pakura tavi kármentesítést követően idén a vállalat nagyobb odafigyelést igénylő vállalkozásba kezd. 2007 második felétől kezdődően a környezet iránti felelősségvállalás fog kiemelt figyelmet élvezni. A vállalatnak az a célja, hogy - partnerségben az áruházakba látogató vásárlókkal - folyamatosan csökkentse a környezetet terhelő hatásokat. Ennek érdekében új kommunikációs kampányt hirdetett a vállalat, és újrahasznosítható, környezetbarát bevásárlótáskáival is szolgálni kívánja a környezetvédelem ügyét.
"A környezetbarát magatartást vásárlóinkkal, partnereinkkel együtt közös felelősségünknek tekintjük és ennek megvalósítása érdekében új kommunikációs kampányt és több új beruházást kezdeményezünk" jelentette be Jean Paul Filliat.