A Sláger csak a második

A hallgatottság növelése érdekében év elején meghatározott stratégiai lépések következetes megvalósításával az elmúlt hónapokban folyamatosan javuló eredményeket produkált a Danubius Rádió.

A Szonda Ipsos júniusi rádióhallgatottsági adatai alapján a néhány hónapja elindult tendencia továbbra is felfelé ível. A hirdetők számára kiemelt 18-49-es célcsoportban az elmúlt időszakhoz képest közel 2%-os növekedést produkálva a legnagyobb elérést országosan a Danubius Rádió biztosítja. A fiatalabb hallgatók táborában ez az előny akár 6-10%-ot is elérhet, mely tükrözi a rádió dinamikus és fiatalos imidzs megerősítéséért folytatott törekvéseit.

Az elért eredmény jelentős részben köszönhető az elmúlt évek egyik legizgalmasabb rádiós műsorának. A 2 idegen 1 esküvő elnevezésű valóságshow beszédtémává vált, TV műsorok foglalkoztak vele, újságok cikkeztek az ifjú párról, valamint az esküvő napján a nagy érdeklődés miatt rövid időre le is fagyott a Danubius Online szervere. Az egyedülálló társadalmi kísérlet tehát elérte célját és a Danubius lekörözte legnagyobb riválisát, a Sláger Rádiót.

Véleményvezér

Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo