A Szonda Ipsos júniusi rádióhallgatottsági adatai alapján a néhány hónapja elindult tendencia továbbra is felfelé ível. A hirdetők számára kiemelt 18-49-es célcsoportban az elmúlt időszakhoz képest közel 2%-os növekedést produkálva a legnagyobb elérést országosan a Danubius Rádió biztosítja. A fiatalabb hallgatók táborában ez az előny akár 6-10%-ot is elérhet, mely tükrözi a rádió dinamikus és fiatalos imidzs megerősítéséért folytatott törekvéseit.
Az elért eredmény jelentős részben köszönhető az elmúlt évek egyik legizgalmasabb rádiós műsorának. A 2 idegen 1 esküvő elnevezésű valóságshow beszédtémává vált, TV műsorok foglalkoztak vele, újságok cikkeztek az ifjú párról, valamint az esküvő napján a nagy érdeklődés miatt rövid időre le is fagyott a Danubius Online szervere. Az egyedülálló társadalmi kísérlet tehát elérte célját és a Danubius lekörözte legnagyobb riválisát, a Sláger Rádiót.