A Sláger csak a második

A hallgatottság növelése érdekében év elején meghatározott stratégiai lépések következetes megvalósításával az elmúlt hónapokban folyamatosan javuló eredményeket produkált a Danubius Rádió.

A Szonda Ipsos júniusi rádióhallgatottsági adatai alapján a néhány hónapja elindult tendencia továbbra is felfelé ível. A hirdetők számára kiemelt 18-49-es célcsoportban az elmúlt időszakhoz képest közel 2%-os növekedést produkálva a legnagyobb elérést országosan a Danubius Rádió biztosítja. A fiatalabb hallgatók táborában ez az előny akár 6-10%-ot is elérhet, mely tükrözi a rádió dinamikus és fiatalos imidzs megerősítéséért folytatott törekvéseit.

Az elért eredmény jelentős részben köszönhető az elmúlt évek egyik legizgalmasabb rádiós műsorának. A 2 idegen 1 esküvő elnevezésű valóságshow beszédtémává vált, TV műsorok foglalkoztak vele, újságok cikkeztek az ifjú párról, valamint az esküvő napján a nagy érdeklődés miatt rövid időre le is fagyott a Danubius Online szervere. Az egyedülálló társadalmi kísérlet tehát elérte célját és a Danubius lekörözte legnagyobb riválisát, a Sláger Rádiót.

Véleményvezér

Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján

Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján 

Szépen gazdagodnak a NER vitézek.
Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek

Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek 

A lengyelek hírét sem hallották az ukrán maffiának.
Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja

Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja 

Okosabbak maradtak volna, ha csendben maradnak.
Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos

Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos 

Kísértetvasútállomás Csisztapusztán.
Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket

Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket 

Immár sehol nincsenek biztonságban az orosz katonák és hadi eszközök.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo