A Sláger csak a második

A hallgatottság növelése érdekében év elején meghatározott stratégiai lépések következetes megvalósításával az elmúlt hónapokban folyamatosan javuló eredményeket produkált a Danubius Rádió.

A Szonda Ipsos júniusi rádióhallgatottsági adatai alapján a néhány hónapja elindult tendencia továbbra is felfelé ível. A hirdetők számára kiemelt 18-49-es célcsoportban az elmúlt időszakhoz képest közel 2%-os növekedést produkálva a legnagyobb elérést országosan a Danubius Rádió biztosítja. A fiatalabb hallgatók táborában ez az előny akár 6-10%-ot is elérhet, mely tükrözi a rádió dinamikus és fiatalos imidzs megerősítéséért folytatott törekvéseit.

Az elért eredmény jelentős részben köszönhető az elmúlt évek egyik legizgalmasabb rádiós műsorának. A 2 idegen 1 esküvő elnevezésű valóságshow beszédtémává vált, TV műsorok foglalkoztak vele, újságok cikkeztek az ifjú párról, valamint az esküvő napján a nagy érdeklődés miatt rövid időre le is fagyott a Danubius Online szervere. Az egyedülálló társadalmi kísérlet tehát elérte célját és a Danubius lekörözte legnagyobb riválisát, a Sláger Rádiót.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo