Újszerű javadalmazási gyakorlatot alkalmaz Magyarországon a RE/MAX, az 1973-ban Denverben alapított, 33 éves múltra visszatekintő nemzetközi ingatlan franchise hálózat. A hazánkban 2006 nyarán megjelent vállalat itt is azt képviseli, hogy az értékesítők képzettek, szakmailag felkészültek és anyagilag motiváltak legyenek, ezért is tart ki töretlenül a "nyolcvan-húsz" konstrukciója mellett. Ennek lényege, hogy az értékesítő a rendszerhasználati díj mellett, havi forgalmának 9%-át fizeti royaltyként (melyből 3% marketing költségekre fordítódik) a RE/MAX Magyarországnak, míg az így megmaradt bevétel 80%-át megtarthatja, és csak 20%-át adja le annak az irodának, ahol dolgozik. A "80-20" konstrukció kiemelkedően kedvező a hazai piacon, különösen annak fényében, hogy mindeközben a közvetítő kihasználhatja minden előnyét egy nemzetközi ingatlanközvetítő hálózatnak. Kesthely Bence regionális igazgató, a Global Real Estate Kft. vezetője a téma kapcsán hangsúlyozta: "Mindenki szívesebben dolgozik, ha érdeme szerint elismerik a munkáját mind anyagilag, mind emberileg. Nem véletlen, hogy a RE/MAX képviselői megbízhatóságban, tapasztalatban és szakmai felkészültségben kiemelkednek a mezőnyből, a hálózat ugyanis nemcsak a partnercégek vezetőinek, hanem értékesítőinek képzésére, támogatására, és anyagi motiválására is nagy hangsúlyt fektet."
A konstrukció neve: 80-20
Javadalmazási módszerének nyilvánosságra hozatalára vállalkozott az ingatlan franchise hálózat. A konstrukcióról úgy tartják, kiválóan ösztönzi partnereit.
Véleményvezér

Ordító különbség a meggy árában idehaza és szomszédunknál
Több mint kétszerese nálunk egy kiló, mint a szlovák Lidlben.

A pofátlanságnak nincs határa, immár Orbán Viktorral reklámoznak egy nyilvánvaló átverést
Ennek aztán ne dőljön be senki.

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek
Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.