A bruttó bér már 100 ezer

Az elfogyasztandó tápértékről is információkat kap a McDonald's vásárlója, ezzel is ugyan úgy védik a vendéget, mint a minőségbiztosítással.

Megőrizte pozícióját 2006-ban is a gyorskiszolgáló éttermi szektorban első McDonald's. A 90 hazai étteremben tavaly 75 millió vásárló fordult meg, ami az előző évhez képest 10%-os növekedést jelent. A gyorskiszolgáló étterem hálózat - a 2005-ben regisztrált adatokhoz képest - 12 %-os forgalomnövekedéssel, és 693 millió forintos üzemi eredménnyel zárta a 2006-os évet. A cég rendszerszintű nettó árbevételét 12%-kal növelte az előző évhez képest. A teljes 31,8 milliárd forintos forgalom 52-48 százalékos arányban oszlott meg a vállalati és a franchise üzemeltetésű éttermek között. A franchise éttermek árbevételének aránya 2%-kal emelkedett 2006-ban. A rendszer két új egységgel bővült, így a magyarországi McDonald's éttermek száma 2006 végére elérte a 90-et.

A vezető gyorsétterem a legfontosabb prioritásként kezelt élelmiszerbiztonságra és minőség biztosításra 47,5 millió forintot, míg a környezet megóvására 9,2 millió forintot költött. Fejlesztésekre 1,5 milliárd forint jutott, ebből új egységek létesítését, a meglévők átalakítását, valamint technológiai fejlesztéseket  valósított meg a vállalat. A vendéglátóiparban elsőként a McDonald's a csomagoláson megjelenő fogyasztói tájékoztató rendszert vezetett be, így a vendégek 2006. októbere óta a termékkel együtt kézhez kapják a tápérték információkat is. A cég dolgozóinak száma megközelítette az 5000 főt. Az egy éttermi dolgozóra eső havi átlag bruttó munkabér és juttatások pedig meghaladták a 100 ezer forintot.

Véleményvezér

Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort

Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort 

Reméljük lesz indiai szelfi is.
Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk

Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk 

Hol van már a Magyarország jobban teljesít szlogen?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo