Megőrizte pozícióját 2006-ban is a gyorskiszolgáló éttermi szektorban első McDonald's. A 90 hazai étteremben tavaly 75 millió vásárló fordult meg, ami az előző évhez képest 10%-os növekedést jelent. A gyorskiszolgáló étterem hálózat - a 2005-ben regisztrált adatokhoz képest - 12 %-os forgalomnövekedéssel, és 693 millió forintos üzemi eredménnyel zárta a 2006-os évet. A cég rendszerszintű nettó árbevételét 12%-kal növelte az előző évhez képest. A teljes 31,8 milliárd forintos forgalom 52-48 százalékos arányban oszlott meg a vállalati és a franchise üzemeltetésű éttermek között. A franchise éttermek árbevételének aránya 2%-kal emelkedett 2006-ban. A rendszer két új egységgel bővült, így a magyarországi McDonald's éttermek száma 2006 végére elérte a 90-et.
A vezető gyorsétterem a legfontosabb prioritásként kezelt élelmiszerbiztonságra és minőség biztosításra 47,5 millió forintot, míg a környezet megóvására 9,2 millió forintot költött. Fejlesztésekre 1,5 milliárd forint jutott, ebből új egységek létesítését, a meglévők átalakítását, valamint technológiai fejlesztéseket valósított meg a vállalat. A vendéglátóiparban elsőként a McDonald's a csomagoláson megjelenő fogyasztói tájékoztató rendszert vezetett be, így a vendégek 2006. októbere óta a termékkel együtt kézhez kapják a tápérték információkat is. A cég dolgozóinak száma megközelítette az 5000 főt. Az egy éttermi dolgozóra eső havi átlag bruttó munkabér és juttatások pedig meghaladták a 100 ezer forintot.