A csúcskategóriás budapesti kiválósági központban közel 130 embert foglalkoztatnának az elkövetkező két évben. A központ ügyfélszolgálati részlege (Customer Care Center) a legmodernebb informatikai infrastruktúrával lesz felszerelve, ami lehetővé teszi, hogy a cég speciális támogatási szolgáltatásokat biztosíthasson a vezető bankok, kiskereskedelmi vállalatok és utazási irodák és vendéglátóipari vállalkozások számára szerte Európában. A központban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársak és menedzseek informatikai helpdesk-támogatást nyújtanak majd,
például ők gondoskodnak az NCR belső, európai nyelveken igénybe vehető helpdesk-szolgáltatásáról valamint az ATM-csatornakezelés üzemeltetési szolgáltatásairól és az ezzel kapcsolatos oktatásról nyolc nyelven: olaszul, spanyolul, franciául, hollandul, németül, görögül, törökül és angolul.
A kiválósági központ ad helyet az NCR ügyfélszolgálati akadémiájának (NCR Customer Service University). Ez a modern oktatóközpont szolgál majd az EMEA-régióból érkező NCR-munkatársak, -partnerek, -disztribútorok és -vásárlók képzésére, az NCR-termékekkel, valamint az ügyfélszolgálati folyamatokkal és ajánlatokkal kapcsolatos tudnivalók átadására.
Az NCR jelenleg tárgyalásokat folytat az Európai Unióval egy olyan munkahely-teremtési alapról, amely segíthetné az NCR-t növekedési terveiben. Garamhegyi Ábel, a nemzetközi gazdasági kapcsolatokért felelős kormánybiztos a következőket mondta: "Kiemelkedő gazdasági érdek, hogy Magyarország az egyre specifikáltabb tudást képviselő és összetettebb tevékenységet végző szolgáltató központok számára a jövőben is vonzó célpont maradjon, valamint a már jelenlévők további fejlesztéseket valósítsanak meg hazánkban."
Az új ügyfélszolgálati központ megnyitása azt követően történik, hogy az NCR 2005-ben Budapesthez közel, Szigetszentmiklóson egy modern termelőegységet hozott létre, amely a legmodernebb "karcsú" gyártási technológiák használatával készít ATM-berendezéseket. Az azóta eltelt időben az NCR körülbelül 12 millió eurót fordított a gyárra és ezzel megegyező összeget költött el a helyi beszállítóknál. A létesítmény termékeit mostanra a világ 80 országába exportálják.
Korábban Bill Nuti, az NCR Corporation elnök-vezérigazgatója arról beszélt, hogy az NCR új globális növekedési stratégiájának eredményeképp tovább nő a magyarországi gyártás iránti igény, illetve hogy a fogyasztók 2008-tól az országban bemutatásra kerülő új banki és kereskedelmi önkiszolgáló technológiák előnyeit élvezhetik majd.