2,3 milliárdos kiválósági központ épül Budapesten

Az NCR csúcskategóriás, többnyelvű ügyfélszolgálati és oktatóközpontot nyit Budapesten. Az amerikai vállalat közel kilenc millió eurót költ a központra és a munkahelyekre, hogy támogathassa európai, közép-ázsiai és afrikai (EMEA-) ügyfeleit, valamint megalapozza a további üzleti növekedést.

A csúcskategóriás budapesti kiválósági központban közel 130 embert foglalkoztatnának az elkövetkező két évben. A központ ügyfélszolgálati részlege (Customer Care Center) a legmodernebb informatikai infrastruktúrával lesz felszerelve, ami lehetővé teszi, hogy a cég speciális támogatási szolgáltatásokat biztosíthasson a vezető bankok, kiskereskedelmi vállalatok és utazási irodák és vendéglátóipari vállalkozások számára szerte Európában. A központban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársak és menedzseek informatikai helpdesk-támogatást nyújtanak majd,

például ők gondoskodnak az NCR belső, európai nyelveken igénybe vehető helpdesk-szolgáltatásáról valamint az ATM-csatornakezelés üzemeltetési szolgáltatásairól és az ezzel kapcsolatos oktatásról nyolc nyelven: olaszul, spanyolul, franciául, hollandul, németül, görögül, törökül és angolul.

A kiválósági központ ad helyet az NCR ügyfélszolgálati akadémiájának (NCR Customer Service University). Ez a modern oktatóközpont szolgál majd az EMEA-régióból érkező NCR-munkatársak, -partnerek, -disztribútorok és -vásárlók képzésére, az NCR-termékekkel, valamint az ügyfélszolgálati folyamatokkal és ajánlatokkal kapcsolatos tudnivalók átadására.

Az NCR jelenleg tárgyalásokat folytat az Európai Unióval egy olyan munkahely-teremtési alapról, amely segíthetné az NCR-t növekedési terveiben. Garamhegyi Ábel, a nemzetközi gazdasági kapcsolatokért felelős kormánybiztos a következőket mondta: "Kiemelkedő gazdasági érdek, hogy Magyarország az egyre specifikáltabb tudást képviselő és összetettebb tevékenységet végző szolgáltató központok számára a jövőben is vonzó célpont maradjon, valamint a már jelenlévők további fejlesztéseket valósítsanak meg hazánkban."

Az új ügyfélszolgálati központ megnyitása azt követően történik, hogy az NCR 2005-ben Budapesthez közel, Szigetszentmiklóson egy modern termelőegységet hozott létre, amely a legmodernebb "karcsú" gyártási technológiák használatával készít ATM-berendezéseket. Az azóta eltelt időben az NCR körülbelül 12 millió eurót fordított a gyárra és ezzel megegyező összeget költött el a helyi beszállítóknál. A létesítmény termékeit mostanra a világ 80 országába exportálják.

Korábban Bill Nuti, az NCR Corporation elnök-vezérigazgatója arról beszélt, hogy az NCR új globális növekedési stratégiájának eredményeképp tovább nő a magyarországi gyártás iránti igény, illetve hogy a fogyasztók 2008-tól az országban bemutatásra kerülő új banki és kereskedelmi önkiszolgáló technológiák előnyeit élvezhetik majd.

Véleményvezér

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.
Magyarország költi a legkevesebbet az egészségügyre az unióban

Magyarország költi a legkevesebbet az egészségügyre az unióban 

Hová tűnik az adófizetők rengeteg pénze?

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo