200 millióért vásároltak a hevesiek

Közel 200 millió forintot költöttek üdülési csekkre a Heves megyei vállalkozások az év első öt hónapjában.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Ez több mint 50 millió forinttal haladja meg az előző év hasonló időszakában regisztrált, közel 147 millió forintnyi összeget - közölte Karácsony Mihály, a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány (MNÜA) elnöke.

Mindez azt jelenti, hogy egyre több vállalkozás él Heves megyében is ezzel a lehetőséggel, így segítve a munkavállalók életminőségének javítását, rekreációját - tette hozzá.

Az elnök elmondta, hogy az összeg növekedésével megduplázódott a felhasználók létszáma. Miközben az elmúlt év hasonló időszakában 3431-en, az idén már 6868-an vették igénybe a Heves megyei munkaadók jóvoltából az üdülési csekket.

Az eredmények az idegenforgalom oldalán is mutatkoznak. A megyében az első öt hónapban 452 millió forintot költöttek a turisták üdülési csekk felhasználásával, miközben tavaly május végég 243 millió forint volt a csekkhez kapcsolódó szolgáltatói bevétel - mondta Karácsony Mihály.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo