164 másodpercet szánunk banki egyenlegünkre

Az elmúlt év végén a Díjbeszedő Csoport a FOLD-R Zrt. többségi részvénycsomagjának megvásárlásával tovább erősítette pozícióját a nagy volumenű, megszemélyesített küldemények nyomdai piacán. Az éves szinten 110-120 millió darab megszemélyesített küldeményt (számlalevelek, banki egyenlegközlők, értesítők, direkt levelek, stb.) előállító társaság ezúttal a hazai gyakorlatban még kevésbé ismert színes tranzakciós nyomtatásban rejlő lehetőségeket mutatta be.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy átlagos háztartás havi szinten legalább 8-10 különböző számlalevelet, egyenlegközlőt és egyéb értesítő küldeményt kap különböző pénzintézetektől és szolgáltatóktól. Ezek a még szinte kivétel nélkül fekete-fehér kivitelben készülő nyomtatványok rengeteg, ma alig kihasznált lehetőséget hordoznak magukban.

Már egy kiemelő szín használata is sokat segíthet a releváns számlainformációkra való koncentrálásban. Gyakori probléma, hogy nehéz eligazodni a sokszor több tíz soros elszámolásokban. Ugyanakkor ez a technika nem csupán az ügyfél kényelmét szolgálhatja: tapasztalatok szerint például a megfelelő sorok kiemelése egy fizetési felszólításban 10 százalékkal csökkentette az újabb emlékeztetők számát, miközben jelentősen tehermentesítette az ügyfélszolgálatokat is.

Az igazi lehetőség azonban a személyre szóló marketing számára kínálkozik. A magas postai költségek miatt sok társaság alkalmazza azt a módszert, hogy havi számlalevelek mellé, ugyanabba a borítékba szóróanyagot is elhelyez. Ennek hatékonysága ugyan kétségtelenül nagyobb, mint a külön küldeményé - a promóciós küldemények jelentős része a postaládától már el sem jut az asztalig -, ám míg a számlalevélre / banki egyenlegközlőre átlagosan 164 másodpercet fordítunk, addig a promóciós anyagokra csupán 21 másodpercen keresztül figyel - az az ötszázaléknyi ügyfél, aki nem szabadul meg tőle azonnal, olvasatlanul.

A számlalevélen elhelyezett színes, vagy kiemelő színes reklám több fontos előnnyel bír: egyrészt azonnal magára vonja a figyelmet, másrészt a megszemélyesítés miatt lehetőség van arra, hogy a különböző szempontok szerint szegmentált ügyfelek különböző, célzott reklámokat kapjanak. Akár lakóhely, akár életkor, nem vagy éppen a számlaforgalom alapján meg lehet határozni, hogy az adott információt csak a valóban a célcsoportba tartozó személyek kapják meg, jelentősen növelve ezzel az elérés hatékonyságát.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo