üzleti elemzés cikkek
Valamit tud a Tesco
Jelentősen nőtt a Tesco nyeresége az üzleti év első felében.
Kisokos kezdőknek a Google-analitikához
A Google Analytics afféle varázsszóként egyre többször hangzik el a digitális vállalkozók környezetében. De mis is ez, és mire jó? Szakértőnk segít!
Útmutató a közép-kelet-európai reklámpiachoz
A Közép-Kelet-Európa régió gazdaságát és reklámipari helyzetét áttekintő, közel 200 oldalas, ingyenesen elérhető kiadványt tett közzé a Café Communications. A CANnual Report 2015 segítségével, a régió vállalatai és a régión kívülről érkező cégek megismerhetik a közép-kelet-európai reklámipar játékszabályait és árnyalt képet kaphatnak az egyes országok reklámpiacairól.
Ipari kémkedés legálisan
Érdekelné, hogy milyen területen fejlesztenek versenytársai? Hogy az iparága vezető vállalatai mely piacokban látnak potenciált? Kíváncsi lenne a jövő technológiai irányvonalára, vagy hasznos lenne tudni, hogyan használhatja ingyen más cégek csúcstechnológiáját?
A cégvezetés fizikája, avagy a leggyengébb láncszem nyomában
Szereti Ön a fizikát? Mert most egy kicsit fizikázni fogunk. Szüksége van rá a cége építéséhez. Ahhoz, hogy pontosan értse mindenki, miért mindig a leggyengébb láncszemen kell dolgozni a cég sikeréhez. Szakértőnk segít!
Az idén is dollármilliárdokat költenek üzleti intelligenciára a cégek
Az idén várhatóan 13,8 milliárd dollárt költenek majd üzletiintelligencia-megoldásokra a vállalatok világszerte, ez az összeg 2016-ra 17,1 milliárd dollárra nőhet a Gartner becslése szerint. A megfelelő rendszer kiválasztásához érdemes néhány szempontot figyelembe venni, így például a kezelhetőséget, gyorsaságot – mutatott rá Bakos Tamás, a QSS Partner Kft. alapítója.