újság cikkek

Lidl akciós újság online is - még közelebb az akciós árak
Jó azoknak, akik úgy tudnak bevásárolni egy áruházban, hogy nem kell megnézniük az árakat, nem kell számolniuk. A legtöbbünk azonban ezt nem engedheti meg magának, ezért az akciós újságok bűvköre számunkra egyáltalán nem felesleges luxus.

Nagy csinnadratta, kevés újdonság az Apple-nél
Jóllehet már közel egymilliárd iPhonet használnak a világon, érezhetően esik az Apple egyre drágább mobiltelefonjainak forgalma. Az óriáscég most hír- és film-streaming, illetve játékszolgáltatással, valamint saját hitelkártyával tör be új piacokra – amelyeken már elég sokan tülekednek.

Eljött az offline marketing reneszánsza
Trendforduló küszöbén a marketing. Újra a márkaépítés és a kivitelezők kora, az offline marketing eszközök reneszánsza jön. A csináld magad marketingnek leáldozott – jelentette ki Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő a Kisvállalati Marketing Expo-n tartott előadásában a múlt héten.

A klasszikus tévézés ideje lejárt
Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.