újság cikkek


Lidl akciós újság online is - még közelebb az akciós árak

Lidl akciós újság online is - még közelebb az akciós árak 

Jó azoknak, akik úgy tudnak bevásárolni egy áruházban, hogy nem kell megnézniük az árakat, nem kell számolniuk. A legtöbbünk azonban ezt nem engedheti meg magának, ezért az akciós újságok bűvköre számunkra egyáltalán nem felesleges luxus.
Nagy csinnadratta, kevés újdonság az Apple-nél

Nagy csinnadratta, kevés újdonság az Apple-nél 

Jóllehet már közel egymilliárd iPhonet használnak a világon, érezhetően esik az Apple egyre drágább mobiltelefonjainak forgalma. Az óriáscég most hír- és film-streaming, illetve játékszolgáltatással, valamint saját hitelkártyával tör be új piacokra – amelyeken már elég sokan tülekednek.
Eljött az offline marketing reneszánsza

Eljött az offline marketing reneszánsza 

Trendforduló küszöbén a marketing. Újra a márkaépítés és a kivitelezők kora, az offline marketing eszközök reneszánsza jön. A csináld magad marketingnek leáldozott – jelentette ki Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő a Kisvállalati Marketing Expo-n tartott előadásában a múlt héten.
A klasszikus tévézés ideje lejárt

A klasszikus tévézés ideje lejárt 

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Jelentősek a vállalkozók banki költségei, de van mód a csökkentésükre

Jelentősek a vállalkozók banki költségei, de van mód a csökkentésükre 

Számos vállalkozó szembesülhetett a májusi 31-i határidőre beadott beszámolóban a vállalkozása előző évi költségeivel.

Pénzszerzés

Elrajtolt egy kkv-s hitelprogram

Elrajtolt egy kkv-s hitelprogram  

Hétfőtől igényelhetővé vált a GINOP Plusz program részét képező Nemzeti Bajnokok Hitelprogram terméke.

Klímablog

Itt tart a Napenergia Plusz Program

Itt tart a Napenergia Plusz Program 

A Napenergia Plusz Programban 86,7 milliárd forint megítélt támogatáshoz képest 44 milliárd forint fölé nőttek az elutalt összegek.

Gazdaság

Kötelező olvasmány Citroën tulajdonosoknak

Kötelező olvasmány Citroën tulajdonosoknak 

A Stellantis stop-drive kampányt jelentett be a 2009 és 2019. között gyártott Citroën C3 és DS3 gépkocsikra.

Infokom

Új korszak elé néznek a bankok

Új korszak elé néznek a bankok  

A mesterséges intelligencia gyökeres változásokat hoz a pénzügyi szolgáltatások, különösen a banki szektor működésében.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo