újság cikkek


Lidl akciós újság online is - még közelebb az akciós árak

Lidl akciós újság online is - még közelebb az akciós árak 

Jó azoknak, akik úgy tudnak bevásárolni egy áruházban, hogy nem kell megnézniük az árakat, nem kell számolniuk. A legtöbbünk azonban ezt nem engedheti meg magának, ezért az akciós újságok bűvköre számunkra egyáltalán nem felesleges luxus.
Nagy csinnadratta, kevés újdonság az Apple-nél

Nagy csinnadratta, kevés újdonság az Apple-nél 

Jóllehet már közel egymilliárd iPhonet használnak a világon, érezhetően esik az Apple egyre drágább mobiltelefonjainak forgalma. Az óriáscég most hír- és film-streaming, illetve játékszolgáltatással, valamint saját hitelkártyával tör be új piacokra – amelyeken már elég sokan tülekednek.
Eljött az offline marketing reneszánsza

Eljött az offline marketing reneszánsza 

Trendforduló küszöbén a marketing. Újra a márkaépítés és a kivitelezők kora, az offline marketing eszközök reneszánsza jön. A csináld magad marketingnek leáldozott – jelentette ki Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő a Kisvállalati Marketing Expo-n tartott előadásában a múlt héten.
A klasszikus tévézés ideje lejárt

A klasszikus tévézés ideje lejárt 

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Fenntarthatóság a felsőoktatásban: A BGE egy felelős generációért

Fenntarthatóság a felsőoktatásban: A BGE egy felelős generációért 

Interjú Dr. Horváth Leventével, a Budapesti Gazdasági Egyetem Fenntarthatósági Irodájának vezetőjével.

Klímablog

Siessen, ha ebből a pályázatból pénzt akar látni

Siessen, ha ebből a pályázatból pénzt akar látni  

Január közepéig lehet benyújtani a támogatási kérelmeket a Napenergia plusz programban.

Infokom

Megkerülhetetlenné válik a mesterséges intelligencia a magyar ingatlanpiacon

Megkerülhetetlenné válik a mesterséges intelligencia a magyar ingatlanpiacon 

A mesterséges intelligencia egyre nagyobb szerepet kap az ingatlan- és építőiparban, de vajon hogyan áll Közép-Európa ezen a téren?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo