Turizmusfejlesztési-hozzájárulás cikkek


Továbbszámlázáskor is fizetni kell a turizmusfejlesztési hozzájárulást

Továbbszámlázáskor is fizetni kell a turizmusfejlesztési hozzájárulást 

Továbbszámlázott éttermi szolgáltatás után is kell turizmusfejlesztési hozzájárulást fizetni, figyelmeztet a Saldo adótanácsadó. A hozzájárulás mértéke 4%, alapja a továbbszámlázott szolgáltatás áfa nélküli ellenértéke.
A cégeknek is be kéne szállni a turizmusmarketingbe

A cégeknek is be kéne szállni a turizmusmarketingbe 

Elképzelhető, hogy vállal „ágazati ombudsmani” szerepet a Magyar Turisztikai Ügynökség, bár nem ez a fő feladata. A szervezet vezetője szerint a legfontosabb az átlátható stratégia megalkotása, a turizmusmarketingbe pedig a vállalkozásoknak is be kéne szállnia – többek között erről is beszélt a Turizmus.com-nak adott interjúban.
Különadót kaptak az éttermek

Különadót kaptak az éttermek 

2018. január 1-jétől bevezeti a kormány a turizmusfejlesztési hozzájárulást. A kormány ezzel vélhetően a már bejelentett áfacsökkentéssel kieső bevételeket akarja pótolni. Az érdekképviseleteknek tetszik a különadó.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Jelentősek a vállalkozók banki költségei, de van mód a csökkentésükre

Jelentősek a vállalkozók banki költségei, de van mód a csökkentésükre 

Számos vállalkozó szembesülhetett a májusi 31-i határidőre beadott beszámolóban a vállalkozása előző évi költségeivel.

Pénzszerzés

Elrajtolt egy kkv-s hitelprogram

Elrajtolt egy kkv-s hitelprogram  

Hétfőtől igényelhetővé vált a GINOP Plusz program részét képező Nemzeti Bajnokok Hitelprogram terméke.

Klímablog

Itt tart a Napenergia Plusz Program

Itt tart a Napenergia Plusz Program 

A Napenergia Plusz Programban 86,7 milliárd forint megítélt támogatáshoz képest 44 milliárd forint fölé nőttek az elutalt összegek.

Infokom

Új korszak elé néznek a bankok

Új korszak elé néznek a bankok  

A mesterséges intelligencia gyökeres változásokat hoz a pénzügyi szolgáltatások, különösen a banki szektor működésében.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo