Tervezőgrafika cikkek


Mit ad a dizájn?

Mit ad a dizájn? 

Sok kkv életében a dizájn a mai napig a prioritási lista vége felé áll, pedig ha jó, az komoly versenyelőnyt jelent. A megjelenés nemcsak a szépségről, átláthatóságról és a felhasználói élmény fokozásáról szól, hanem sokat elárul szervezetünk gondolkodásáról és versenyképességéről is.
Ingyenes képszerkesztők kezdőknek is

Ingyenes képszerkesztők kezdőknek is 

Minden vállalkozásnál szükség lehet olykor egy jó képre vagy bannerre, azonban sok helyen nincs lehetőség külön erőforrást allokálni minden ad-hoc jellegű, kisebb designmunkára. Összeszedtünk 4 ingyenes képszerkesztő szoftvert, kezdőknek és haladóknak egyaránt.
Nem csak a méret számít, a forma is fontos

Nem csak a méret számít, a forma is fontos 

Akár a honlapunkról van szó, akár hírlevélről vagy prospektusról, a képes és a szöveges tartalom is a főszereplők között lesz. Éppen ezért fontos, hogy ez a két alapelem hogyan helyezkedik el egymás mellett, vagy éppen egymáson: nem mindegy, hogy erősítik egymás mondanivalóját vagy éppen gyengítik azt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

A privátbanki szektor hazai fejlődése – 30 éve indult az első szolgáltató

A privátbanki szektor hazai fejlődése – 30 éve indult az első szolgáltató 

Bálint Attila, a Raiffeisen Bank Private Banking üzletágának ügyvezetője kalauzol el minket a magyar privátbanki szolgáltatások három évtizedes fejlődén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo