Társadalmi ügy cikkek


Hűségesek a fogyasztók a társadalmilag elkötelezett márkákhoz

Hűségesek a fogyasztók a társadalmilag elkötelezett márkákhoz 

Egy közvélemény-kutatás szerint a vásárlóknál növeli a márkahűséget az, ha a cégek felvállalnak egy határozott nézetet egy-egy társadalmi kérdésben. A vállalatok politizálása tehát jó „befektetés”.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok  

Nyugat-Magyarországon a legnagyobb a kereslet felújítandó lakásokra.

Gazdaság

Világosan kiderült, milyen állapotban van a magyar gazdaság

Világosan kiderült, milyen állapotban van a magyar gazdaság  

A harmadik negyedévében a gazdaság teljesítménye 0,6 százalékkal meghaladta a 2024. harmadik negyedévit.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo