Sportcipő cikkek


Repeszt az Adidas

Repeszt az Adidas 

Nőtt az Adidas bevétele és működési eredménye a harmadik negyedévben.
A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is

A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is 

A jó termékeknél és a jól használható website-nál többet kell ma már nyújtani a vevőnek. Olyan történetbe kell belehelyezni, ami vásárlásra serkenti és lojalitást ébreszt benne, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.
Egymilliót adtak el az Adidas óceánplasztikot újrahasznosító cipőjéből

Egymilliót adtak el az Adidas óceánplasztikot újrahasznosító cipőjéből 

A tengerekbe jutó plasztikszennyezésünk valóságos szemétszigetekként halmozódik fel az óceánban. Ezt hasznosítja újra az Adidas új ökotrendi cipőjében. Minden egyes pár elkészítéséhez 11 műanyag italos palackot használtak fel. A zöld etika és a modern dizájn kombinációja sikert aratott a piacon. De nyomulnak a sör- és hányásálló cipők készítésében is!
Másfél nap alatt lebomlik a pókhálót idéző biosportcipő

Másfél nap alatt lebomlik a pókhálót idéző biosportcipő 

A "biológiailag lebomló", mint kifejezés már évek óta ismert a hulladék-újrahasznosításról szóló diskurzusból, de eddig lassú komposztálást jelentett. Az Adidas új sportcipője egy enzim segítségével 36 óra alatt felszívódik. Egy müncheni alvállalkozó cég innovációját használják fel alapanyagnak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Gazdaság

Őrület, ami a hazai elektromos autók piacán zajlik

Őrület, ami a hazai elektromos autók piacán zajlik  

Minden idők második legjobb havi adatait hozta az elmúlt hónap a környezetkímélő gépkocsik forgalomba helyezésében.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo