Sportcipő cikkek


Repeszt az Adidas

Repeszt az Adidas 

Nőtt az Adidas bevétele és működési eredménye a harmadik negyedévben.
A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is

A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is 

A jó termékeknél és a jól használható website-nál többet kell ma már nyújtani a vevőnek. Olyan történetbe kell belehelyezni, ami vásárlásra serkenti és lojalitást ébreszt benne, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.
Egymilliót adtak el az Adidas óceánplasztikot újrahasznosító cipőjéből

Egymilliót adtak el az Adidas óceánplasztikot újrahasznosító cipőjéből 

A tengerekbe jutó plasztikszennyezésünk valóságos szemétszigetekként halmozódik fel az óceánban. Ezt hasznosítja újra az Adidas új ökotrendi cipőjében. Minden egyes pár elkészítéséhez 11 műanyag italos palackot használtak fel. A zöld etika és a modern dizájn kombinációja sikert aratott a piacon. De nyomulnak a sör- és hányásálló cipők készítésében is!
Másfél nap alatt lebomlik a pókhálót idéző biosportcipő

Másfél nap alatt lebomlik a pókhálót idéző biosportcipő 

A "biológiailag lebomló", mint kifejezés már évek óta ismert a hulladék-újrahasznosításról szóló diskurzusból, de eddig lassú komposztálást jelentett. Az Adidas új sportcipője egy enzim segítségével 36 óra alatt felszívódik. Egy müncheni alvállalkozó cég innovációját használják fel alapanyagnak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Hamarabb le lehet kerülni a NAV szégyenlistáról

Hamarabb le lehet kerülni a NAV szégyenlistáról 

Ha egy vállalkozás nem jelenti be alkalmazottját, akkor felkerül a be nem jelentett alkalmazottat foglalkoztatók nyilvános listájára is.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo