Repeszt az Adidas

Nőtt a német Adidas AG, a világ egyik legnagyobb sportszergyártójának bevétele és működési eredménye az idei harmadik negyedévben - áll a cég honlapján.

A szeptember végével záródott három hónapban az árbevétele 6,44 milliárd euró volt, 7 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál. Az árfolyamváltozások nélkül számított bevétel 10 százalékkal nőtt.

Kijöttek a hullámvölgyből
Kijöttek a hullámvölgyből
Fotó: Depositphotos
Az Adidas működési eredménye 46 százalékkal, 598 millió euróra ugrott az egy évvel korábbi 409 millió euróról.

A kedvező negyedéves eredmények alapján az Adidas megemelte az idei bevételére és működési eredményére vonatkozó előrejelzését. A társaság új prognózisa szerint az idei árfolyamváltozás nélküli árbevétele mintegy 10 százalékkal nő, a működési eredmény pedig eléri az 1,2 milliárd eurót. Az eddigi várakozásában 8-9 százalékos árbevétel emelkedés és 1 milliárd euró körüli működési eredmény szerepelt. (MTI)

Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo