Repeszt az Adidas

Nőtt a német Adidas AG, a világ egyik legnagyobb sportszergyártójának bevétele és működési eredménye az idei harmadik negyedévben - áll a cég honlapján.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A szeptember végével záródott három hónapban az árbevétele 6,44 milliárd euró volt, 7 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál. Az árfolyamváltozások nélkül számított bevétel 10 százalékkal nőtt.

Kijöttek a hullámvölgyből
Kijöttek a hullámvölgyből
Fotó: Depositphotos
Az Adidas működési eredménye 46 százalékkal, 598 millió euróra ugrott az egy évvel korábbi 409 millió euróról.

A kedvező negyedéves eredmények alapján az Adidas megemelte az idei bevételére és működési eredményére vonatkozó előrejelzését. A társaság új prognózisa szerint az idei árfolyamváltozás nélküli árbevétele mintegy 10 százalékkal nő, a működési eredmény pedig eléri az 1,2 milliárd eurót. Az eddigi várakozásában 8-9 százalékos árbevétel emelkedés és 1 milliárd euró körüli működési eredmény szerepelt. (MTI)

Véleményvezér

Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo