Sorozat cikkek


A nők többet ülnek a tv előtt és főleg sorozatot néznek

A nők többet ülnek a tv előtt és főleg sorozatot néznek 

A magyar nők naponta átlagosan 46 perccel többet tévéztek 2017-ben, mint a férfiak. Jellemzően 123 reklámfilmmel találkoztak, ez a teljes képernyő előtt töltött idő 13 százaléka. Szeretik a folytatásos sorozatokat és a szappanoperákat, ezzel telik a tévézésre fordított idő egynegyede, derült ki a Nielsen Közönségmérés adataiból.
Hedge fund-pszicho

Hedge fund-pszicho 

Milliárdos befektetési gurunak és főügyésznek lenni sem könnyű. A pénzpiac és az azt szabályozó politika oldalán is farkastörvények uralkodnak, legalábbis ez derül ki a Billions című amerikai tévésorozatból, amelynek az első epizódját 2016-ban mutatták be.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Cégblog

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet  

Tovább bővíti magyarországi kiskereskedelmi és szervizhálózatát a BYD.

Klímablog

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből  

Az Európai Bizottság jóváhagyta a 264 millió eurós magyar állami támogatást elektromos jármű-akkumulátorgyár létesítésére.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo