Rtl cikkek


Az RTL klub az élen, ha azt nézzük, melyik média tud a legerősebben befolyásolni minket

Az RTL klub az élen, ha azt nézzük, melyik média tud a legerősebben befolyásolni minket 

Befolyásos médiások: megőrizte első helyét az RTL vezetője.
Letaszították a trónról az RTL-vezért

Letaszították a trónról az RTL-vezért 

Nagy fordulatot hozott a legbefolyásosabb médiapiaci személyiségek idei évi Top 50-es listája. Egy évtizedes dominancia után 2018-ban már nem a mindenkori RTL-vezér végzett az első helyen. Helyét Andy Vajna, a TV2, Lapcom és Rádió 1 tulajdonosa vette át, aki már két éve ott van az élmezőnyben. Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója második lett, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa állhatott fel.
Nagy bukta az országos tévéknél

Nagy bukta az országos tévéknél  

Tavaly mintegy 16 százalékkal 59,95 milliárd forintra csökkentek a televíziók reklámbevételei 2008-hoz képest - mondta Németh Valentin, az Enrst and Young könyvvizsgáló és tanácsadó cég senior tanácsadója sajtótájékoztatóján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők  

Csökkenhet a banki hiteltörlesztések fedezeteként kötött biztosítások költségszintje és nő azok szolgáltatásainak tartalma.

Pénzszerzés

Egyre nagyobb hitelekbe hajszolják magukat a magyarok

Egyre nagyobb hitelekbe hajszolják magukat a magyarok 

2025-ben a lakáshitelpiacon és a személyi kölcsönök piacán is éves rekord születik.

Jogi kisokos

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon 

Huszonegy embert gyanúsítanak azzal, hogy törvényes örökös nélkül elhunytak hagyatékát megszerezték.

Klímablog

Zöld pénzeső a cégeknek: indul egy hitelprogram

Zöld pénzeső a cégeknek: indul egy hitelprogram  

Zöld Lendület Hitelprogram néven új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál.

Gazdaság

Letarolta a magyar online piacot a kínai dömping

Letarolta a magyar online piacot a kínai dömping 

120 millió online rendelés 2025-ben, 8 százalékos hazai és 22 százalékos import növekedés.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo