Rtl cikkek


Az RTL klub az élen, ha azt nézzük, melyik média tud a legerősebben befolyásolni minket

Az RTL klub az élen, ha azt nézzük, melyik média tud a legerősebben befolyásolni minket 

Befolyásos médiások: megőrizte első helyét az RTL vezetője.
Letaszították a trónról az RTL-vezért

Letaszították a trónról az RTL-vezért 

Nagy fordulatot hozott a legbefolyásosabb médiapiaci személyiségek idei évi Top 50-es listája. Egy évtizedes dominancia után 2018-ban már nem a mindenkori RTL-vezér végzett az első helyen. Helyét Andy Vajna, a TV2, Lapcom és Rádió 1 tulajdonosa vette át, aki már két éve ott van az élmezőnyben. Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója második lett, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa állhatott fel.
Nagy bukta az országos tévéknél

Nagy bukta az országos tévéknél  

Tavaly mintegy 16 százalékkal 59,95 milliárd forintra csökkentek a televíziók reklámbevételei 2008-hoz képest - mondta Németh Valentin, az Enrst and Young könyvvizsgáló és tanácsadó cég senior tanácsadója sajtótájékoztatóján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Cégblog

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom 

2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo