Reklámkampány cikkek


7 sikeres reklámkampány - miért működnek?

7 sikeres reklámkampány - miért működnek? 

Vajon mi ösztönöz inkább vásárlásra: a humor, vagy az adott termék használatából adódó exkluzivitás-érzet? A Marketing Döntések hét sikeres reklámkampányt mutatott be, és azt, miért működnek ezek a reklámok.
Tényleg többet ér a kép a szónál

Tényleg többet ér a kép a szónál 

Egy jó képpel az első pillanatban megnyerhetjük a vevők jóindulatát. A rossz kép viszont önmagában elég lehet ahhoz, hogy elveszítsünk egy jövőbeni vásárlót. Mert egy kép tényleg többet ér sok szónál. De mitől jó? Szakértő segít!
„Extra”, avagy a halál marketingnyelven

„Extra”, avagy a halál marketingnyelven 

Extra adag. Óriási akció. Szuper árak. Ön is hallotta, olvasta már ezeket a közhelyeket? Önt meg tudták győzni? Minden egyes sarkon talál egy ilyen felhívást. Mégis, kit érdekel ez a sok elcsépelt kifejezés? Mint kiderült, a legtöbb marketingest.
Szeretet és reklám - ez már összefügg

Szeretet és reklám - ez már összefügg 

Kár is lenne tagadni, hogy a karácsony manapság az ajándékokról (is) szól sokak számára. A karácsonyi reklámok tehát mára egy egészen külön "kasztot" képviselnek a marketingen belül.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok  

Nyugat-Magyarországon a legnagyobb a kereslet felújítandó lakásokra.

Pénzszerzés

Sokan szerezhetnek évi 1 millió forint támogatást

Sokan szerezhetnek évi 1 millió forint támogatást 

2026-tól új fejezet nyílik a közszolgálati dolgozók lakhatási lehetőségeiben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo