Ready for business cikkek


Tudják, hogy valamit tenni kell, csak azt nem tudják, mit...

Tudják, hogy valamit tenni kell, csak azt nem tudják, mit... 

Elmaradtak a hazai kis- és középvállalkozások a digitális átállásban, ami azért is furcsa mert a 90-es években éppen ők voltak a telekommunikációs forradalom motorjai. A Vodafone szerint azonban az elkövetkező években újra a fejlődés élére állhatnak a kkv-k, ennek elősegítésére indította el a Vodafone a Ready Business Index online kérdőívet, amelynek kitöltésével a hazai cégek felmérhetik fejlettségi szintjükkel és segítséget kaphatnak az átalakulás megkezdéséhez.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja!

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja! 

Gyermekeknek szánt konyhai eszközöket kellett kivonni a forgalomból.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo