Presztízs cikkek


Egyvalami még a fizetésnél is fontosabb a magyar férfiaknak

Egyvalami még a fizetésnél is fontosabb a magyar férfiaknak 

Munkahelyválasztáskor a fizetésnél és a szakmai fejlődési lehetőségnél fontosabb a magyar férfiaknak az állás presztízsértéke és a fix munkaóra-szám.
Nem minden a pénz, még Svájcban sem

Nem minden a pénz, még Svájcban sem 

Az alkalmazottak számára gyakran nem a bér a legfontosabb, hanem munkahelyük légköre, a vezetőkhöz fűződő viszony és a cég presztízse. A munkavállalók elvárásait mutatják svájci vizsgálatok is.
Csúcson az irodapiac

Csúcson az irodapiac 

Mind Magyarországon, mind Közép-Kelet-Európában erős növekedésnek indultak az ingatlanberuházások és az irodafejlesztések. A fejlesztések meglódulásának az oka főképp az a hatalmas igény, amely megjelent a piacon. Tavaly már nemcsak a nagy multinacionális cégek, szolgáltató központok kerestek új irodát, hanem azok a kis- és középvállalatok is, amelyeknek az elmúlt öt–hét évben eszük ágában sem lett volna a kockázatos váltásban gondolkodni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.

Adózás

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta  

Csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon.

Cégblog

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Gazdaság

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo