Pöttyös cikkek


Személyként viselkednek a márkák a csetappokon

Személyként viselkednek a márkák a csetappokon 

A fiatalok többet lógnak a csetappokon, mint az interneten. Nem véletlen, hogy a cégek ide is egyre inkább be akarnak törni. Új célcsoportok elérésére törekednek a csetalkalmazásokban.
A Pöttyös tényleg az igazi

A Pöttyös tényleg az igazi 

A Pöttyös Túró Rudi végzett az első hazai márkaerő rangsor élén. A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített kutatás eredményeként kialakult lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon a Danone, míg a negyedik-ötödik helyen az RTL Klub és a TV2 végzett.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Bővülő hiteltermékek az MFB-nél

Bővülő hiteltermékek az MFB-nél 

Elindult a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram.

Költségkímélés

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok 

Nemcsak az öngondoskodás egyik alappillérét jelentő nyugdíjbiztosítások, de a kockázati életbiztosítások is egyre népszerűbbek valamennyi korosztályban.

Pénzszerzés

Nagyon bejött az egyik ösztöndíjprogram

Nagyon bejött az egyik ösztöndíjprogram 

Nagy az érdeklődés a kisgyermeknevelő képzésekben résztvevők ösztöndíj-támogatása iránt.

Cégblog

A legfontosabb: a befektetés nem sprint, hanem maraton

A legfontosabb: a befektetés nem sprint, hanem maraton 

Kiss Péterrel, az Amundi Alapkezelő befektetési igazgatójával beszélgettünk arról, milyen stratégiát érdemes követnie a kisbefektetőknek ebben az új korszakban.

Klímablog

Újabb pusztító viharokat várnak itthon a meteorológusok

Újabb pusztító viharokat várnak itthon a meteorológusok 

Extrém időjárás: a klímaváltozás miatt a múlt hetihez hasonló viharokra, hőmérsékleti rekordokra kell számítanunk.

Gazdaság

Egyre nehezebbet tudnak megfelelő munkaerőt találni a cégek

Egyre nehezebbet tudnak megfelelő munkaerőt találni a cégek  

Bár az elmúlt egy évben enyhült a korábbi munkaerőhiány, a magyar munkaerőpiac továbbra sem lélegezhet fel.

Infokom

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?  

A magyarok túlnyomó többsége már most ismeri a technológia alapjait, és bízik benne, hogy a vállalatok felelősen használják az adatokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo