Pletyka cikkek


Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető 

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.
Mondatok, amiket soha ne ejtsünk ki a munkahelyünkön

Mondatok, amiket soha ne ejtsünk ki a munkahelyünkön 

Ha nem figyelünk oda, olyan dolgok is kiszaladhatnak a szánkon, amelyeket később nagyon megbánunk. A munkahelyen egyes teljesen ártalmatlannak tűnő mondatokkal is mély verembe áshatjuk magunkat.
Hogyan kezeljük az ellenséges munkatársakat?

Hogyan kezeljük az ellenséges munkatársakat? 

Benyalnak, hazudnak, pletykálnak, hátba szúrnak. Íme a jelek arról, kiknél legyünk résen és néhány tipp arra, hogyan kezeljük őket, ha velük kell dolgoznunk.
A stressz és a báránybőrbe bújt farkasok

A stressz és a báránybőrbe bújt farkasok 

Korunk kísértő szelleme a stressz. Rengeteget hallani róla, sőt még az állam is támogatja – EU-s pályázatokon keresztül – a stresszkezelő tréningeket. A megoldást azonban az ok megtalálása jelenti még akkor is, ha az sokszor csodálatosan rejtett.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Költségkímélés

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást  

A biztosítók beszámolói alapján egy jó utasbiztosítás akár több tízmillió forintos kiadástól is megkímélheti az utazókat.

Pénzszerzés

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról 

Egy négyfős família átlagosan több mint félmillió forintot szokott költeni.

Adózás

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél 

Kiszivárgott az Európai Bizottság drasztikus jövedékiadó-emelést kilátásba helyező dohányipari reformja.

Gazdaság

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél 

Kiszivárgott az Európai Bizottság drasztikus jövedékiadó-emelést kilátásba helyező dohányipari reformja.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo