Plasztikszemét cikkek


Plasztiklábnyom: beszól a márkáknak a műanyagellenes mozgalom

Plasztiklábnyom: beszól a márkáknak a műanyagellenes mozgalom 

Egyre több márka vesz igénybe újrahasznosított műanyagot termékei gyártásához. A Greenpeace pedig a környezettudatos fogyasztóknak ad hangot a #BreakFreeFromPlastic-kampánnyal. Ennek petícióját eddig egymillióan írtak alá.
Hadat üzen a szívószálaknak London

Hadat üzen a szívószálaknak London 

A műanyag szívószál és a fültisztító pálcika forgalmazásának betiltását tervezi a brit kormány a világ tengereit veszélyeztető műanyaghulladék mennyiségének csökkentése érdekében - számolt be róla a BBC News.
Romániában júliustól betiltják a vékony műanyag szatyrokat

Romániában júliustól betiltják a vékony műanyag szatyrokat 

Júliustól tilos vékony műanyagszatyrokat importálni, jövő évtől kezdődően pedig tilos ezeket forgalmazni is Romániában. Az erről rendelkező törvényt szerdán hirdette ki a román államfő.
Zöld forradalmat indít házon belül a McDonald’s

Zöld forradalmat indít házon belül a McDonald’s 

Csökkentené légszennyezését az étteremhálózat, papír alapú szívószálakat is kipróbál angliai éttermeiben, és fenntarthatóvá kívánja tenni a csirketenyésztést. Utóbbit a márka tekintélyvesztése elleni reakciónak látják állatvédők, miután a The New York Timesban egész oldalas hirdetésben támadták a gyorsétterem-hálózatot.
Egymilliót adtak el az Adidas óceánplasztikot újrahasznosító cipőjéből

Egymilliót adtak el az Adidas óceánplasztikot újrahasznosító cipőjéből 

A tengerekbe jutó plasztikszennyezésünk valóságos szemétszigetekként halmozódik fel az óceánban. Ezt hasznosítja újra az Adidas új ökotrendi cipőjében. Minden egyes pár elkészítéséhez 11 műanyag italos palackot használtak fel. A zöld etika és a modern dizájn kombinációja sikert aratott a piacon. De nyomulnak a sör- és hányásálló cipők készítésében is!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában

Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában 

Egy új, kamatmentes kölcsön segíthet áthidalni a nehézségeket.
Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak

Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak 

Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora.

Költségkímélés

Tízből hat jogosult tervezi felvenni az Otthon Startot

Tízből hat jogosult tervezi felvenni az Otthon Startot 

A Bankmonitor és a Pénzcentrum együtt végzett felmérést, amelyben a magyar lakosság hitelekhez való hozzáállásáról kérdezte a kitöltőket. Ez most különösen értékes információkkal szolgál, hiszen az Otthon Start indulásának időszakában érdekes összevetni az eredményeket a tavalyival, és megnézni, milyen változások történtek. Az Otthon Starttal kapcsolatos válaszok pedig különösen beszédesek, hiszen jól mutatják, hogyan gondolkodik a magyar lakosság a programról és a hitelezésről általában.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Klímablog

Árt a napelemeknek a kánikula

Árt a napelemeknek a kánikula 

Még a hazai napelemek áramtermelése is megszenvedheti a klímaváltozást, hiába érkezik több napenergia.

Társadalom

Reprezentatív felmérés készült Hatvanpusztáról – ez a véleményük az embereknek

Reprezentatív felmérés készült Hatvanpusztáról – ez a véleményük az embereknek 

A nyár utolsó heteiben ismét reflektorfénybe került Hatvanpuszta kérdése és ennek apropóján az Europion gyorsfelmérést végzett az ügy lakossági megítéléséről országos reprezentatív mintán.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo