Plasztikszemét cikkek


Plasztiklábnyom: beszól a márkáknak a műanyagellenes mozgalom

Plasztiklábnyom: beszól a márkáknak a műanyagellenes mozgalom 

Egyre több márka vesz igénybe újrahasznosított műanyagot termékei gyártásához. A Greenpeace pedig a környezettudatos fogyasztóknak ad hangot a #BreakFreeFromPlastic-kampánnyal. Ennek petícióját eddig egymillióan írtak alá.
Hadat üzen a szívószálaknak London

Hadat üzen a szívószálaknak London 

A műanyag szívószál és a fültisztító pálcika forgalmazásának betiltását tervezi a brit kormány a világ tengereit veszélyeztető műanyaghulladék mennyiségének csökkentése érdekében - számolt be róla a BBC News.
Romániában júliustól betiltják a vékony műanyag szatyrokat

Romániában júliustól betiltják a vékony műanyag szatyrokat 

Júliustól tilos vékony műanyagszatyrokat importálni, jövő évtől kezdődően pedig tilos ezeket forgalmazni is Romániában. Az erről rendelkező törvényt szerdán hirdette ki a román államfő.
Zöld forradalmat indít házon belül a McDonald’s

Zöld forradalmat indít házon belül a McDonald’s 

Csökkentené légszennyezését az étteremhálózat, papír alapú szívószálakat is kipróbál angliai éttermeiben, és fenntarthatóvá kívánja tenni a csirketenyésztést. Utóbbit a márka tekintélyvesztése elleni reakciónak látják állatvédők, miután a The New York Timesban egész oldalas hirdetésben támadták a gyorsétterem-hálózatot.
Egymilliót adtak el az Adidas óceánplasztikot újrahasznosító cipőjéből

Egymilliót adtak el az Adidas óceánplasztikot újrahasznosító cipőjéből 

A tengerekbe jutó plasztikszennyezésünk valóságos szemétszigetekként halmozódik fel az óceánban. Ezt hasznosítja újra az Adidas új ökotrendi cipőjében. Minden egyes pár elkészítéséhez 11 műanyag italos palackot használtak fel. A zöld etika és a modern dizájn kombinációja sikert aratott a piacon. De nyomulnak a sör- és hányásálló cipők készítésében is!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV  

A NAV az elmúlt időszakban több olyan vizsgálatot folytatott le, mert a kifizetők hibás járulékbevallásokat adtak be.

Cégblog

Magyar cég történelmi sikere Belgiumban

Magyar cég történelmi sikere Belgiumban 

Dolgozói utasszállítást támogató szoftverével nyerte el a rangos Busworld Innovációs díjat egy magyar vállalkozás.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo