Plakát cikkek


Érnek-e még valamit a hagyományos papíralapú reklámok a digitális korban?

Érnek-e még valamit a hagyományos papíralapú reklámok a digitális korban? 

Kétségtelen, hogy a technológiai fejlődés leállíthatatlanul felgyorsult. Gyermekeink már mással játszanak, mint amikkel mi játszottunk, másként írnak és olvasnak és olyan eszközöket használnak, amik nem is léteztek amikor még mi születtünk. Megérkeztünk az okostelefonok korába, amikor már a farmer zsebünkben több gigabájtos tárhelyt cipelünk magunkkal mint amit anno az asztali számítógépünk tartalmazott, amikor szebb képet készít egy telefon, mint amilyen videófelvételt készíteni tudott a legprofesszionálisabb VHS kamera és amikor a körömnyi pendrive-ra annyi zene fér rá, mint korábban két polcnyi CD-re vagy fél szekrénnyi magnó kazettára.
Eladó a világ első filmplakátja

Eladó a világ első filmplakátja 

Árverésre bocsátja a Sotheby's a világ első filmplakátját augusztus végén Londonban – számolt be róla a The Guardian csütörtökön.
Így lehet amerikai ügyfeleket elérni egyetlen budapesti óriásplakáttal

Így lehet amerikai ügyfeleket elérni egyetlen budapesti óriásplakáttal 

A Netlife olyan óriásplakátot tett ki a Graphisoft Parknál, amelyen egy többlépcsős rejtvény volt látható. Több sem kellett az IT szakemberek kíváncsiságánál, és a fénykép máris vírusként terjedt az interneten, hogy ki tudja megoldani a feladványt? Érdekes módon a legelső megfejtő egy Egyesült Államokbeli fiatalember volt, aki a 9GAG-en találkozott a fejtörővel, és ezzel meghívást nyert a cég budapesti irodájába egy pókerpartira.
Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!

Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n! 

A múlt héten tartott Marketing Szuperkonferencián Wolf Gábor marketingszakértő az úgynevezett legendás kampányok köré fűzte előadását, amelynek legfontosabb gondolatait foglaltuk össze. A szakértő szerint minden cégnek kell, hogy legyen évente egy nagy kampánya, amivel bekerülhet a sajtóba, és a közbeszéd tárgya lehet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában

Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában 

Egy új, kamatmentes kölcsön segíthet áthidalni a nehézségeket.
Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak

Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak 

Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Cégblog

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről 

A Klasszis Podcastban a Starschema társalapítója, egykori vezetője, a Hungarian Business Angel Network elnöke szerepelt.

Klímablog

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés  

A fenntartható fejlődés nemcsak a vállalatok és a civil szervezetek feladata, hanem a településeket vezetőké is.

Gazdaság

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből  

Jövő nyártól gyökeresen átalakul a hazai munkaerőpiac.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo