Plakát cikkek
Érnek-e még valamit a hagyományos papíralapú reklámok a digitális korban?
Kétségtelen, hogy a technológiai fejlődés leállíthatatlanul felgyorsult. Gyermekeink már mással játszanak, mint amikkel mi játszottunk, másként írnak és olvasnak és olyan eszközöket használnak, amik nem is léteztek amikor még mi születtünk. Megérkeztünk az okostelefonok korába, amikor már a farmer zsebünkben több gigabájtos tárhelyt cipelünk magunkkal mint amit anno az asztali számítógépünk tartalmazott, amikor szebb képet készít egy telefon, mint amilyen videófelvételt készíteni tudott a legprofesszionálisabb VHS kamera és amikor a körömnyi pendrive-ra annyi zene fér rá, mint korábban két polcnyi CD-re vagy fél szekrénnyi magnó kazettára.
Eladó a világ első filmplakátja
Árverésre bocsátja a Sotheby's a világ első filmplakátját augusztus végén Londonban – számolt be róla a The Guardian csütörtökön.
Így lehet amerikai ügyfeleket elérni egyetlen budapesti óriásplakáttal
A Netlife olyan óriásplakátot tett ki a Graphisoft Parknál, amelyen egy többlépcsős rejtvény volt látható. Több sem kellett az IT szakemberek kíváncsiságánál, és a fénykép máris vírusként terjedt az interneten, hogy ki tudja megoldani a feladványt? Érdekes módon a legelső megfejtő egy Egyesült Államokbeli fiatalember volt, aki a 9GAG-en találkozott a fejtörővel, és ezzel meghívást nyert a cég budapesti irodájába egy pókerpartira.
Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!
A múlt héten tartott Marketing Szuperkonferencián Wolf Gábor marketingszakértő az úgynevezett legendás kampányok köré fűzte előadását, amelynek legfontosabb gondolatait foglaltuk össze. A szakértő szerint minden cégnek kell, hogy legyen évente egy nagy kampánya, amivel bekerülhet a sajtóba, és a közbeszéd tárgya lehet.