Piacra lépés cikkek


A külföldi piacok jelenthetik a hazai cégeknek a kitörést a válságból

A külföldi piacok jelenthetik a hazai cégeknek a kitörést a válságból 

Bár a KSH adatai alapján 2020-ban 4,3 százalékkal csökkent a hazai áruk kivitele 2019-hez képest, fontos, hogy egyre több hazai cég ismerje föl a nemzetközi értékesítésben rejlő lehetőségeket. Az exporttevékenység sikeres kiépítése azon is múlhat, hogy mennyire innovatív az adott vállalat. Ehhez három lépés szükséges: a termék vagy szolgáltatás folyamatos fejlesztése, az egyedi terméktulajdonságok meghatározása, továbbá a nemzetközi kapcsolatok kitartó és következetes bővítése.
Így hódíthat meg egy helyi kisvállalkozás nemzetközi piacokat

Így hódíthat meg egy helyi kisvállalkozás nemzetközi piacokat 

Az üzleti siker felé vezető úton az egyik legfontosabb feladat a vevőkör folytonos bővítése. Ezen a területen óriási lehetőségeket rejt az online értékesítés, mivel a virtuális térben potenciális ügyfelek millióit érhetjük el termékeinkkel a világ szinte bármely pontján. A PayPal tanácsai segítenek nemzetközi szintre emelni vállalkozását az e-kereskedelemben rejlő lehetőségek kihasználásával.
Hová özönlenek a márkák?

Hová özönlenek a márkák? 

A nemzetközi piacra belépő kiskereskedelmi cégek számára a japán főváros a legvonzóbb piac, ahova 63 új márka érkezett 2014-ben, a mi régiónkban Varsó a legnépszerűbb, de feljövőben van Budapest is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Egy dátum, ami közel 300 ezer forintot érhet a megtakarítóknak

Egy dátum, ami közel 300 ezer forintot érhet a megtakarítóknak 

Idén sem mindegy, hogy meddig indítunk megtakarítást vagy fizetünk be a számlánkra.

Jogi kisokos

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon 

Huszonegy embert gyanúsítanak azzal, hogy törvényes örökös nélkül elhunytak hagyatékát megszerezték.

Cégblog

Zöldacél gyártás jön Orosházára

Zöldacél gyártás jön Orosházára 

Egy magyar tulajdonú vállalat, az Emicast Zrt. indít el egy 6-7 milliárd forintos beruházást.

Klímablog

Hamarosan idul a karácsonyi palackinvázió

Hamarosan idul a karácsonyi palackinvázió 

A MOHU idén is megnövelt kapacitással készül a karácsonyi és az év végi időszakra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo