Pénzköltés cikkek


Az újranyitással elkezdik szórni a pénzt a magyarok - hogyan készülhetnek fel rá a cégek?

Az újranyitással elkezdik szórni a pénzt a magyarok - hogyan készülhetnek fel rá a cégek? 

A koronavírus-járvány harmadik hullámában a vendéglátóipar mellett a szolgáltatóipar is elesett, az embereknek így a kiránduláson kívül nem igazán maradt más lehetőségük a szabadidős tevékenységre. A magyaroknak hónapok óta nincs hol elkölteniük a pénzüket, a járvány végén mindenki egyszerre akarja majd bepótolni a kimaradt élményeket, és költekezni kezdenek majd. 
Készpénzt vagy kártyát vigyünk a nyaralásra?

Készpénzt vagy kártyát vigyünk a nyaralásra? 

Az idei nyaralásra a tavalyinál kicsit többet, átlagosan 169 ezer forintot szánnak a megkérdezettek, amelynek a korábbi évekhez hasonlóan továbbra is fő forrása az előre félretett pénz. Idén először viszont már nem a vízpartok a legnépszerűbb úti célok.
Minden harmadik ember vásárolhat a Black Friday-en

Minden harmadik ember vásárolhat a Black Friday-en 

Közeledik az online webáruházak nagy napja, a Black Friday. 10-ből 9 ember ismeri az akciót és túlnyomó többségük online vásárol ezen a napon – derül ki a CIB Bank reprezentatív kutatásából. A pénzintézet várakozásai szerint idén minden harmadik ember vásárolni fog az év egyik legnagyobb leárazásának keretében és a webáruházak forgalma akár háromszorosára is nőhet ezen a napon.
Kevesebb idő, de több pénz

Kevesebb idő, de több pénz 

Nőtt a beutazások és a kiutazások száma is a második negyedévben. A külföldiek kevesebb időt töltöttek Magyarországon, de átlagos napi költésük magasabb volt, mint egy évvel korábban. A magyar kiutazók esetében az utazások átlagos hossza rövidült, az egy napra jutó költés emelkedett. Az utasforgalom többlete 254 milliárd forint (820 millió euró) volt a második negyedévben - derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adataiból.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Klímablog

Felpörgött az elektromos autók eladása

Felpörgött az elektromos autók eladása  

A globális BEV-eladások 33 százalékkal emelkedtek 2025 második negyedévében az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest.

Gazdaság

Bajban a luxusmárkák

Bajban a luxusmárkák  

Több mint egy évtized után először torpant meg a globális luxuspiac növekedése.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo