Online bank cikkek


Fiók nélküli bank nyílt egyik szomszédunknál

Fiók nélküli bank nyílt egyik szomszédunknál  

Salt Bank néven, Romániában.
Itthon még tartja magát a "hagyományos" bank

Itthon még tartja magát a "hagyományos" bank 

A magyar lakosság közel kétharmada egyelőre elkötelezett választott bankja mellett. Leginkább a pénzüket, valamint a személyes és financiális adataikat érzik biztonságban a pénzintézeteknél.
Ömlik a pénz az online bankokba

Ömlik a pénz az online bankokba 

Gyorsan terjednek az Egyesült Államokban az online bankok. Nem számolnak fel díjakat és még rendes kamatot is adnak a betétekért.
Még csak tanuljuk a mobilbankolást

Még csak tanuljuk a mobilbankolást 

Digitális átalakulás zajlik a világban és Magyarországon is, egyre nagyobb az internetes és mobilbanki alkalmazások kínálata. Ennek ellenére a lakosság egy jelentős része még igényli a személyes kiszolgálást, ha pénzügyekről van szó.
50 alatt már nem menő a sárga csekk

50 alatt már nem menő a sárga csekk 

Az 50 évnél fiatalabbak körében a többség (58 százalék) már nem kizárólag készpénzben fizeti a rezsit – derül ki a Nézőpont Intézet személyes közvélemény-kutatásából.
Leáldozott a takarékbetétkönyvnek

Leáldozott a takarékbetétkönyvnek 

Az OTP Bank folyamatosan fejleszti termékkínálatát, egyre több termék érhető el digitálisan. Az átalakulásban most az OTP Bankkal egyidős takarékbetétkönyv érintett. Az ikonikus termék több generáció számára egyet jelentett a megtakarítással, azonban eljárt felette az idő.
Még kockás papíron döntünk, de aztán irány az e-bank

Még kockás papíron döntünk, de aztán irány az e-bank 

Okostelefon, okosotthon, okosbankár? A trend egyértelműen a digitális szolgáltatások még szélesebb körű elterjedése irányába mutat, ami már a megtakarítások terén is tetten érhető. Háromból egy hazai megtakarító ugyanis szívesen használ e-portfóliót vagy távbankár segítséget befektetési tranzakcióinak végrehajtásához a hagyományos bankolási mód mellett – jelzi a digitális szolgáltatások rohamos terjedését a K&H.
Teljesen átalakulhat az online bankolás

Teljesen átalakulhat az online bankolás 

Az online vagy mobil bankolás ma a felhasználók többségének már az élet mindennapos részévé vált. Az viszont, hogy az ügyfelek akár teljes irányítást szerezhetnek saját pénzügyi információik felett, még a jövő zenéje. Azonban ez a jövő már nincs is olyan messze.
Hát, ebben is lemaradtunk...

Hát, ebben is lemaradtunk...  

A hazai online bankhasználat már fejlettnek tekinthető – a banki ügyfelek ötöde rendszeresen használja ezt a csatornát banki ügyeinek intézésére. A szomszédos országokkal összevetve ugyanakkor Magyarország némiképp lemaradásban van. A közeljövőben a fiatalok révén valószínűsíthetően növekedni fog a felhasználók száma és aránya, de új, ügyfélközpontú megoldások megjelenése is várható lesz a magyar piacon.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Cégblog

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom 

2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül?

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül? 

Magyar mesterséges intelligencia körkép 2025. Beszélgetés Dr. Barta Gergővel, a Deloitte vezető AI szakértőjével.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo