Online bank cikkek
Fiók nélküli bank nyílt egyik szomszédunknál
Salt Bank néven, Romániában.
Itthon még tartja magát a "hagyományos" bank
A magyar lakosság közel kétharmada egyelőre elkötelezett választott bankja mellett. Leginkább a pénzüket, valamint a személyes és financiális adataikat érzik biztonságban a pénzintézeteknél.
Ömlik a pénz az online bankokba
Gyorsan terjednek az Egyesült Államokban az online bankok. Nem számolnak fel díjakat és még rendes kamatot is adnak a betétekért.
Még csak tanuljuk a mobilbankolást
Digitális átalakulás zajlik a világban és Magyarországon is, egyre nagyobb az internetes és mobilbanki alkalmazások kínálata. Ennek ellenére a lakosság egy jelentős része még igényli a személyes kiszolgálást, ha pénzügyekről van szó.
50 alatt már nem menő a sárga csekk
Az 50 évnél fiatalabbak körében a többség (58 százalék) már nem kizárólag készpénzben fizeti a rezsit – derül ki a Nézőpont Intézet személyes közvélemény-kutatásából.
Leáldozott a takarékbetétkönyvnek
Az OTP Bank folyamatosan fejleszti termékkínálatát, egyre több termék érhető el digitálisan. Az átalakulásban most az OTP Bankkal egyidős takarékbetétkönyv érintett. Az ikonikus termék több generáció számára egyet jelentett a megtakarítással, azonban eljárt felette az idő.
Még kockás papíron döntünk, de aztán irány az e-bank
Okostelefon, okosotthon, okosbankár? A trend egyértelműen a digitális szolgáltatások még szélesebb körű elterjedése irányába mutat, ami már a megtakarítások terén is tetten érhető. Háromból egy hazai megtakarító ugyanis szívesen használ e-portfóliót vagy távbankár segítséget befektetési tranzakcióinak végrehajtásához a hagyományos bankolási mód mellett – jelzi a digitális szolgáltatások rohamos terjedését a K&H.
Teljesen átalakulhat az online bankolás
Az online vagy mobil bankolás ma a felhasználók többségének már az élet mindennapos részévé vált. Az viszont, hogy az ügyfelek akár teljes irányítást szerezhetnek saját pénzügyi információik felett, még a jövő zenéje. Azonban ez a jövő már nincs is olyan messze.
Hát, ebben is lemaradtunk...
A hazai online bankhasználat már fejlettnek tekinthető – a banki ügyfelek ötöde rendszeresen használja ezt a csatornát banki ügyeinek intézésére. A szomszédos országokkal összevetve ugyanakkor Magyarország némiképp lemaradásban van. A közeljövőben a fiatalok révén valószínűsíthetően növekedni fog a felhasználók száma és aránya, de új, ügyfélközpontú megoldások megjelenése is várható lesz a magyar piacon.