Omnichannel marketing cikkek


Online kétszer annyit is vásárolunk

Online kétszer annyit is vásárolunk 

Az éves forgalom tekintetében érett piaccá fejlődött a hazai e-kereskedelem. Még van növekedés, de már lassul, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján tartott előadásokból. A vásárlók közel kétharmada vidéki. Ha online vásárolunk, kétszer többet rakunk a kosarunkba, mint amikor egy fizikai áruházban válogatunk.
Így lehet versenyben maradni az online piacon

Így lehet versenyben maradni az online piacon 

Az e-kereskedelemben egyre többen látnak lehetőséget, nem is alaptalanul. Tévedés lenne azonban azt hinni, hogy könnyű terepről van szó. A hazai piacon az újak helyett a visszatérő vásárlókban lehet a pénz, de csak akkor fog menni, ha követjük a trendeket. Megmutatjuk, mit érdemes!
Online-ra vált az Ikea is

Online-ra vált az Ikea is 

A legnagyobb svéd bútoráruház is belép az online értékesítési piacra. A tesztüzem most indul, nyárra jön a következő lépés. A nagyoknak is fel kell vennie a tempót, a vásárlók online is élményt akarnak.
Nem ellenfelek már az online és fizikai boltok

Nem ellenfelek már az online és fizikai boltok 

A vásárlási szokások átalakulásának eredményeként a hagyományos kereskedők fokozatosan erősítik online jelenlétüket, míg az eddig kizárólag virtuálisan működő webáruházak valódi üzleti egységeket nyitnak. A valóságos vs. virtuális boltok összevetés immár a múlté: a valóságos és virtuális boltok szimbiózisa sokkal helytállóbb - a Nielseng globális felmérése szerint.
Miért jó egy bolttulajdonosnak az online vásárlás?

Miért jó egy bolttulajdonosnak az online vásárlás? 

A digitális világ itt van a nyakunkon, a kereskedőknek fel kell készülniük azokra a vásárlókra, akik le se teszik a kezükből az okostelefont. Semmi sem lesz már olyan, mint régen. Ijesztő? Az online térhódítása veszély helyett lehetőség is lehet a fizikai boltok számára.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Cégblog

Top 10 marketing ügynökség 2025-ben Magyarországon

Top 10 marketing ügynökség 2025-ben Magyarországon 

Összeállítottunk egy válogatott listát a legjobb tíz magyar marketing ügynökségről, akik nemcsak önmagukat tudják hirdetni, de hosszú távon képesek támogatni ügyfeleik növekedését is.

Klímablog

Ráharaptak a cégek az energetikai pályázatokra

Ráharaptak a cégek az energetikai pályázatokra  

100 milliárd forint felett jár a Jedlik Ányos Energetikai Programra beérkezett pályázatok összértéke.

Társadalom

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét  

Nem telhet el úgy egy nyár, hogy ne kerülne a politikai napirend frontvonalába a “luxizás”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo