Névjegyhasználat cikkek


Névjegy: kártyagyűjtés vagy kapcsolatépítés?

Névjegy: kártyagyűjtés vagy kapcsolatépítés? 

Az üzleti életben járatos ember sehová sem megy névjegy nélkül. Legyen tárgyalás, parti, konferencia vagy nyaralás, a kis névjegytartónak mindig meg kell húzódnia csendesen, egy könnyen elérhető helyen. De hogy lesz a névjegycsere valódi kapcsolatépítés? Szakértőnk segít!
Mire és hogyan jó a névjegy?

Mire és hogyan jó a névjegy? 

A mai világban már-már elavultnak hat a klasszikus névjegykártya, ám az változatlanul az üzleti élet nélkülözhetetlen eleme. Ezek a pici kártyák sokat elárulnak tulajdonosaikról. Nem csak az számít, hogy milyen maga a kártya, de az is, hogy hogyan bánunk vele.
Öt szokás, amelyre szükség van a sikeres üzlethez

Öt szokás, amelyre szükség van a sikeres üzlethez  

„A szokás a második természetünk” tartja a mondás, érdemes hát olyan szokásokat kialakítanunk, amelyek nemcsak vonzóak mások számára, hanem hozzásegítenek az üzleti sikerekhez is. Ez az öt szokás az üzleti élet valamennyi területén a segítségünkre lehet.
Névjegyhasználat  – okosan

Névjegyhasználat – okosan 

A névjegy elengedhetetlen tartozék az üzleti életben, azonban sokszor dilemmát okozhat: milyen legyen, mikor és hogyan érdemes használni? Szakértőnk válaszol a névjeggyel kapcsolatban felmerülő kérdésekre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Cégblog

Árzuhanást jelentett be az Aldi

Árzuhanást jelentett be az Aldi  

Az üzletlánc egy átfogó akció keretében mintegy 1500, nem élelmiszer jellegű termék árát csökkenti. 

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo