Nemzetközi piacok cikkek


Miért nem tudnak nagyra nőni a hazai vállalatok?

Miért nem tudnak nagyra nőni a hazai vállalatok?  

A hazai kkv-tulajdonosok mindössze 3 százaléka szeretne nemzetközi céget építeni, de a nagyvállalattá növekedés is csupán 5 százalékuk céljai között szerepel.
Kínai piacra juthatnak magyar startupok

Kínai piacra juthatnak magyar startupok 

Három magyar startup vállalkozás is bemutatkozott a nemzetközi befektetők, illetve szakmai zsűri előtt egy kínai rendezvényen. Az Enterprise Hungary az Innotrade program, a CBC Hungary, a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő és a kínai Invest Shenzhen-nel együttműködésben rendezte meg a Startup Campus Shenzhen elnevezésű eseményt.
Állami hátszéllel nyomulnak az oroszok

Állami hátszéllel nyomulnak az oroszok 

Oroszország a világ legnagyobb szénhidrogén-exportőrje, ám vállalatai ehhez mérten kevéssé voltak jelen a világban. Ez változik: a nagy állami olaj-és gázkonszernek a Kreml hátszelével, a kormány politikai céljait is támogatva terjeszkednek több kontinensen.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
 Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni

Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni 

Gyurcsik Attilával, a Privátbankár.hu idei befektetési alapkezelői szavazásán több dobogós helyezést elért Accorde Alapkezelő vezérigazgatójával beszélgettünk.

Pénzszerzés

Kockázatos lakáshitelek: egyre többen kifeszítik magukat

Kockázatos lakáshitelek: egyre többen kifeszítik magukat  

A lakáshitelek több mint harmada esetében a kölcsönösszeg meghaladta a vételár 70 százalékát.

Jogi kisokos

Terjed a vállalkozói bűnözés új formája

Terjed a vállalkozói bűnözés új formája  

A hackerek ma már sokkal inkább üzleti szemlélettel bánnak bűncselekményből származó bevételeikkel.

Cégblog

Nem a mesterséges intelligencia veszi el a munkát

Nem a mesterséges intelligencia veszi el a munkát 

Forradalom vagy végzet: kritikus gondolkodással és nyitottsággal fel tudunk készülni a mesterséges intelligencia korszakára.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo