Nemzetközi megjelenés cikkek


Bűn kihagyni

Bűn kihagyni 

Óriási lehetőséget mulaszt el az a vállalkozó, aki úgy akar külföldi piacokat szerezni, hogy eszébe sem jut részt venni egy-egy nagyobb nemzetközi bemutatkozáson. Erre hívja fel a figyelmet a Deutsche Messe magyarországi képviseletének vezetője, Wolf Erik. A Messe Düsseldorf és a Messe Frankfurt képviseletvezetője, Máté Szilvia úgy látja, egyre több magyar kkv felismeri a nemzetközi megjelenés jelentőségét, de való igaz, még mindig kevesen vannak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo