Munkakedv cikkek


Napi 8 óra szenvedéstől a lelkes munkavégzésig

Napi 8 óra szenvedéstől a lelkes munkavégzésig 

Ha a munkavállalók minden nap csak „bejárnak” az irodába, és mechanikusan elvégzik a feladataikat, akkor óriási lehetőséget hagy ki a munkáltatójuk. Ha ugyanis egy cégvezető odafigyel arra, hogy a kollégák jól érezzék magukat az irodában, és élvezzék is azt, amivel napi 8 órában foglalkoznak, akkor cégük felé is nő a kötődésük, és hatékonyabban tudnak dolgozni. Ha pedig emellett még arra is gondot fordít, hogy az alkalmazottak azonosulni tudjanak a cég alapvető márkaértékeivel, akkor már nyert ügye van. A Leitz legújabb tanulmánya szerint bár sok vállalat szeretné úgy kialakítani irodáját, hogy az minél inkább közvetítse saját identitását, ennek ellenére a cégek 40%-ánál például az irodában még a márka színei sem köszönnek vissza.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok  

Nyugat-Magyarországon a legnagyobb a kereslet felújítandó lakásokra.

Cégblog

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja!

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja! 

Gyermekeknek szánt konyhai eszközöket kellett kivonni a forgalomból.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo