Munkahelyi elégedettség cikkek


A főnök miatt csapják be az ajtót maguk mögött a fiatalok

A főnök miatt csapják be az ajtót maguk mögött a fiatalok 

Miért nem elítélendő (vagy igen), ha egy Y vagy Z generációs munkavállaló megkérdezi a főnökét, hogy mennyi social media idő megengedett munkaidőben? Hogyan motiváljunk egy csökkent figyelemküszöbbel bíró huszonéves munkavállalót?
Egyre jobban szeretik a fiatalok a munkahelyüket

Egyre jobban szeretik a fiatalok a munkahelyüket 

A dolgozó fiatalok majdnem fele, 44 százaléka érzi úgy, megbecsülik a munkahelyén, ez pedig új rekord. 36 százalékuk pedig előrelépési lehetőséget is lát – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A fiatalok 67 százaléka arra számít, hogy a nettó fizetésük emelkedni fog, a külföldi munkavállalást pedig 27 százalékuk venné fontolóra. 
Erős vállalkozáshoz elégedett dolgozók kellenek

Erős vállalkozáshoz elégedett dolgozók kellenek 

Manapság az egymásra való odafigyelés fontossága felértékelődött, ezért az üzleti szféra vezetőinek is másképp kell gondolkodniuk a vállalati növekedés elősegítése érdekében. Egy vállalkozás akkor lesz erős, ha az ott dolgozók is elégedettek – mindez alapjaiban határozza meg egy cég sikeres működését, versenyképességét. Egységben az erő! Íme, néhány inspiráló tipp Glenn Llopistól, az Entrepreneuer.com szerzőjétől:
Mágnesként vonzza a külföld a magyarokat

Mágnesként vonzza a külföld a magyarokat 

A magyar munkavállalók egybehangzóan úgy vélik, hogy a külföldi üzleti utak növelik a munkájuk értékét, mégis alig dolgoznak olyan pozícióban, amely erre lehetőséget adna. A Randstad Workmonitor adatai szerint mindössze tízből egy magyar szokott külföldre menni céges ügyben, ami messze elmarad a globális átlagtól. Ötből három megkérdezett viszont egy jó állásért még a határon túlra is költözne.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo