Multichannel marketing cikkek


Online kétszer annyit is vásárolunk

Online kétszer annyit is vásárolunk 

Az éves forgalom tekintetében érett piaccá fejlődött a hazai e-kereskedelem. Még van növekedés, de már lassul, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján tartott előadásokból. A vásárlók közel kétharmada vidéki. Ha online vásárolunk, kétszer többet rakunk a kosarunkba, mint amikor egy fizikai áruházban válogatunk.
Ne a tetővel kezdjük a ház építését!

Ne a tetővel kezdjük a ház építését! 

Ma már több csatornán is értékesítenie kell egy cégnek ahhoz, hogy versenyben tudjon maradni. Ennek megfelelően az omnichannel értékesítés egyre több kkv működésének a része, azonban minél több csatornánk kommunikálunk, annál nehezebb a fontos információkat átláthatóan kezelni. Egerszegi Krisztián, a MiniCRM cégvezetője szerint nem kell a papírfecnik világából egyből a legmodernebb technológiákra átállni, de el kell kezdeni fokozatosan kilépni a komfortzónánkból, ha a jövőben is sikeresek akarunk lenni.
Online-ra vált az Ikea is

Online-ra vált az Ikea is 

A legnagyobb svéd bútoráruház is belép az online értékesítési piacra. A tesztüzem most indul, nyárra jön a következő lépés. A nagyoknak is fel kell vennie a tempót, a vásárlók online is élményt akarnak.
Nem ellenfelek már az online és fizikai boltok

Nem ellenfelek már az online és fizikai boltok 

A vásárlási szokások átalakulásának eredményeként a hagyományos kereskedők fokozatosan erősítik online jelenlétüket, míg az eddig kizárólag virtuálisan működő webáruházak valódi üzleti egységeket nyitnak. A valóságos vs. virtuális boltok összevetés immár a múlté: a valóságos és virtuális boltok szimbiózisa sokkal helytállóbb - a Nielseng globális felmérése szerint.
Miért jó egy bolttulajdonosnak az online vásárlás?

Miért jó egy bolttulajdonosnak az online vásárlás? 

A digitális világ itt van a nyakunkon, a kereskedőknek fel kell készülniük azokra a vásárlókra, akik le se teszik a kezükből az okostelefont. Semmi sem lesz már olyan, mint régen. Ijesztő? Az online térhódítása veszély helyett lehetőség is lehet a fizikai boltok számára.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában 

Amikor a világ változik, akár kis mértékben is, valaki éppen dokumentálja azt fényképezőgéppel, mozgó- vagy állóképen.
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

Ellepik a ruhagyűjtő konténerek az országot

Ellepik a ruhagyűjtő konténerek az országot  

Megkezdődött a MOHU Mol Hulladékgazdálkodási Zrt. textilgyűjtőkonténer-telepítési programja.

Adózás

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV 

Március 18-áig kérhették az szja-bevallási tervezetük postázását azok, akiknek nincsen KAÜ-azonosítójuk.

Jogi kisokos

Minden eddiginél hatékonyabbá vált a nehéz helyzetbe került cégek megmentése

Minden eddiginél hatékonyabbá vált a nehéz helyzetbe került cégek megmentése  

Az életképes, de fizetési nehézségekkel küzdő vállalkozások immár közel két éve, 2022 júliusa óta Magyarországon is indíthatnak szerkezetátalakítási eljárást.

Cégblog

Bukott a hévízi pénzváltó

Bukott a hévízi pénzváltó 

Az MNB 28 millió forint piacfelügyeleti bírságot szabott ki a hévízi Ajsa-Kühne Kft.-re.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo