Mrsz cikkek


A reklámokon faragnak a cégek a költségekből

A reklámokon faragnak a cégek a költségekből  

A magyar média- és kommunikációs piac nominálisan 3 százalékkal csökkenhet, ezzel 553 milliárd forintot érhet el 2023-ban.
Egyre nagyobbat harapnak a globális szereplők a magyar reklámtortából

Egyre nagyobbat harapnak a globális szereplők a magyar reklámtortából 

A 2018-as Reklámtorta mérete 259.69 milliárd forint, amely 2017-hez (240,98 Mrd Ft) képest 7,77 %-os, az előző évek növekedési üteméhez képest kisebb növekedést jelent ez 2016-nak és 2017-ben meghaladta 11%-ot.
A szabad médiapiac és a társadalom is veszít a reklámadóval

A szabad médiapiac és a társadalom is veszít a reklámadóval 

Haladéktalanul meg kell szüntetni a reklámadót a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei szerint. A szakmai szervezetek elutasítják a kormány reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát, valamint a reklámadó mértékének emelését - közölték a szövetségek az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményükben.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

Durva büntetésre számíthat az a nyugdíjas, aki ezt elfelejti

Durva büntetésre számíthat az a nyugdíjas, aki ezt elfelejti 

A nyugdíjasoknak nemcsak jogai, hanem kötelezettségei is vannak a nyugdíjfolyósítással kapcsolatban.

Klímablog

Milliárdok áramlanak a zöld átállásba

Milliárdok áramlanak a zöld átállásba 

A megújuló energiába fektetett beruházások jelentik a globális tőkepiaci növekedés egyik legfontosabb motorját.

Gazdaság

Mesterséges intelligencia a munkahelyeken

Mesterséges intelligencia a munkahelyeken  

A mesterséges intelligencia használatával időt takarítanak meg a dolgozók, ami heti szinten nagyjából egy teljes munkanappal több produktív munkaidőt jelent.

Társadalom

Elment a kedvük a magyar fiataloknak a házasságtól, kevesebb gyerek is született

Elment a kedvük a magyar fiataloknak a házasságtól, kevesebb gyerek is született 

Júliusban 6700 gyerek látta meg a napvilágot, miközben 8800 ember halt meg.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo