Mrsz cikkek
A reklámokon faragnak a cégek a költségekből
A magyar média- és kommunikációs piac nominálisan 3 százalékkal csökkenhet, ezzel 553 milliárd forintot érhet el 2023-ban.
Egyre nagyobbat harapnak a globális szereplők a magyar reklámtortából
A 2018-as Reklámtorta mérete 259.69 milliárd forint, amely 2017-hez (240,98 Mrd Ft) képest 7,77 %-os, az előző évek növekedési üteméhez képest kisebb növekedést jelent ez 2016-nak és 2017-ben meghaladta 11%-ot.
A szabad médiapiac és a társadalom is veszít a reklámadóval
Haladéktalanul meg kell szüntetni a reklámadót a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei szerint. A szakmai szervezetek elutasítják a kormány reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát, valamint a reklámadó mértékének emelését - közölték a szövetségek az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményükben.