Mosolygás cikkek


Megdőlt egy tévhit: szeretnek mosolyogni a magyar eladók

Megdőlt egy tévhit: szeretnek mosolyogni a magyar eladók 

Világszínvonalon teljesítenek a magyar eladók és a kormányhivatalokban dolgozók a köszönés tekintetében. A Föld ötven országára kiterjedő felmérésben Magyarország a köszönés kategóriájában második helyen végzett, emellett a magyar ügyfelek 86 százalékára rámosolyognak. Egyedül a kapcsolt értékesítés területén kellene fejlődniük a magyar eladóknak, viszont még ezzel a teljesítménnyel is nagy kereskedelmi hagyományokkal rendelkező országokat előzünk meg.
Tippek, hogyan nyerjünk meg embereket

Tippek, hogyan nyerjünk meg embereket 

Hogyan tegyünk elsőre jó benyomást, hogyan nyerjünk meg embereket? A dolog könnyebb, mint gondolnánk, de tennünk is kell a sikerért. Alapszabály: soha ne magunkról beszéljünk! Kérdezzük partnerünket saját magáról – és figyeljünk rá.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Könnyebb hitelezés a cégeknek

Könnyebb hitelezés a cégeknek  

A Garantiqa 2026. június 30-ig meghosszabbított díjelengedéssel támogatja a beruházási hitelek felfutását.

Adózás

Most alakul át a vállalkozói kör

Most alakul át a vállalkozói kör  

Az októberi cégtrend szerint a társas vállalkozások továbbra is nyomás alatt vannak, miközben az egyéni vállalkozások körében élénkülés látható.

Cégblog

Látványos átrendeződés a kínai EV-piacon

Látványos átrendeződés a kínai EV-piacon 

A kínai járműgyártók többsége növelte az új energiafelhasználású járművek kiszállításait novemberben.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo