Modern vállalkozások programja cikkek


Az online térbe is követni kell a vevőt

Az online térbe is követni kell a vevőt 

Nagyságrendileg 50-70 ezer új vevő jelent meg az online térben az év eleje óta. Ezzel párhuzamosan csökken a személyes értékesítés – és így például az impulzusvásárlás jelentősége is. Minden egyes új online vásárló azonban számtalan többletfeladatot jelent a vállalkozásoknak, amire legtöbbjük digitálisan nincs felkészülve. Azonban számukra is van segítség, a Modern Vállalkozások Programja.
Ipar 4.0: kkv-k is elkezdhetik

Ipar 4.0: kkv-k is elkezdhetik 

Az ipar 4.0-ról szóló cikksorozatunkban azt mutatjuk be, hogyan érdemes a kkv-knak bevezetni az újfajta gyártási technológiákat. Az első részben az átállást támogató Modern Vállalkozások Programját mutatjuk be.
Közel 10 000 vidéki kkv csatlakozott a digitalizációs programhoz

Közel 10 000 vidéki kkv csatlakozott a digitalizációs programhoz 

Lezárult a Modern Vállalkozások Programja első szakasza. A program célkitűzése volt, hogy a vállalkozásokat új, korszerű informatikai alkalmazások használatára ösztönözze, növelve ezzel hatékonyságukat és elősegítve gazdaságos napi működésüket.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Megfeküdte az ingatlanvásárlók gyomrát Budapest

Megfeküdte az ingatlanvásárlók gyomrát Budapest 

Országosan 4 százalékkal nőtt az eladó lakások iránti kereslet májusban havi összevetésben.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo