Modern vállalkozások programja cikkek


Az online térbe is követni kell a vevőt

Az online térbe is követni kell a vevőt 

Nagyságrendileg 50-70 ezer új vevő jelent meg az online térben az év eleje óta. Ezzel párhuzamosan csökken a személyes értékesítés – és így például az impulzusvásárlás jelentősége is. Minden egyes új online vásárló azonban számtalan többletfeladatot jelent a vállalkozásoknak, amire legtöbbjük digitálisan nincs felkészülve. Azonban számukra is van segítség, a Modern Vállalkozások Programja.
Ipar 4.0: kkv-k is elkezdhetik

Ipar 4.0: kkv-k is elkezdhetik 

Az ipar 4.0-ról szóló cikksorozatunkban azt mutatjuk be, hogyan érdemes a kkv-knak bevezetni az újfajta gyártási technológiákat. Az első részben az átállást támogató Modern Vállalkozások Programját mutatjuk be.
Közel 10 000 vidéki kkv csatlakozott a digitalizációs programhoz

Közel 10 000 vidéki kkv csatlakozott a digitalizációs programhoz 

Lezárult a Modern Vállalkozások Programja első szakasza. A program célkitűzése volt, hogy a vállalkozásokat új, korszerű informatikai alkalmazások használatára ösztönözze, növelve ezzel hatékonyságukat és elősegítve gazdaságos napi működésüket.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Hogyan tarts lépést a megrendelések ütemével?

Hogyan tarts lépést a megrendelések ütemével? 

A vállalkozások többsége arról álmodik, hogy egyre több megrendelés érkezik, folyamatosan nő a bevétel, és egyre több ügyfelet tudnak kiszolgálni.

Klímablog

Fel kell készülnünk a vízhiányra

Fel kell készülnünk a vízhiányra 

A magyar mezőgazdaság idei évét is súlyosan érinti az aszály és a csapadékhiány.

Gazdaság

Lavinát indított el a kormány új csodafegyvere

Lavinát indított el a kormány új csodafegyvere  

Mérsékelt forgalom, ugrásszerű keresletnövekedés júliusban az ingatlanpiacon.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo