Mercarius flottakezelő cikkek


Mennyire éri meg most egy céges autó?

Mennyire éri meg most egy céges autó? 

A vállalatok és a munkavállalók körében továbbra is népszerű cafeteria elem a cégautó, amelyet a legtöbb esetben a dolgozók magáncélra is használhatnak. Mivel gyártói oldalról a pandémia okozta alkatrészhiány miatt továbbra is áremelkedés várható az autópiacon, a vállalati autó mint munkáltatói juttatás még inkább felértékelődik a dolgozók körében. Ráadásul a munkaadói járulékokkal összevetve a cégautót terhelő adók és költségek is kedvezőbbek lehetnek, így vállalati oldalról is jobban megérheti autóval „kiváltani” a fizetésemelést. A cégautó nyújtotta legfontosabb előnyöket a Mercarius Flottakezelő szakértői gyűjtötték össze.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Pénzszerzés

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért 

A nyári csúcsidőszak mellett a novembertől január elejéig tartó hónapok számítanak a legforgalmasabbnak a diák- és nyugdíjas foglalkoztatásban.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Meglepő fordulat: így tarolnának a magyar vállalkozások 2026-ban

Meglepő fordulat: így tarolnának a magyar vállalkozások 2026-ban  

A Magyar Marketing Fesztivál szervezői idén is – immár 13. alkalommal – elkészítették a KKV Marketing Felmérés című kutatást.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo