Marketinglevél cikkek


Ismét divatba jöhet a nyomtatott

Ismét divatba jöhet a nyomtatott 

Fokozatosan visszatérhet a nyomtatott reklámlevél (dm) a vállalati marketing eszköztárába, mivel az e-mailben küldött ajánlatok mind gyakrabban végzik a levélszemétként. A trendnek segít egy új fejlesztés, a hibridlevél, amely postai levél küldését teszi lehetővé a számítógépről.
Már a postáig sem kell elmenni

Már a postáig sem kell elmenni 

A Hibridlevél Kft. által bevezetett innovatív szolgáltatás lényege, hogy postai levél küldését teszi lehetővé a számítógépről, ezzel leegyszerűsíti és meggyorsítja a postai levélküldés folyamatát.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Cégblog

Bővül az összefogás – cél az elérhető legmagasabb szintű képesítés a biztosítási szakmában

Bővül az összefogás – cél az elérhető legmagasabb szintű képesítés a biztosítási szakmában 

A piac egyik meghatározó szereplője, a SIGNAL IDUNA Biztosító is stratégiai megállapodást kötött a Magyar Biztosítási Tanácsadók Szövetségével.

Gazdaság

Hazai cégek árulták el, melyek most a legnagyobb kiadások

Hazai cégek árulták el, melyek most a legnagyobb kiadások  

A működési stabilitásra koncentrálnak jelenleg a hazai vállalkozások, emellett beruházásokat és munkaerőfelvételt is terveznek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo