Már a postáig sem kell elmenni

A Hibridlevél Kft. által bevezetett innovatív szolgáltatás lényege, hogy postai levél küldését teszi lehetővé a számítógépről, ezzel leegyszerűsíti és meggyorsítja a postai levélküldés folyamatát.

Egy kattintással több száz postai levelet kiküldhetünk - Kép: Pixabay

A felhasználó megszerkeszti a levelet, majd elektronikusan elküldi a szolgáltatónak, ahol 24 órán belül kinyomtatásra, borítékolásra és postázásra kerül, így a címzett akár már másnap megkaphatja a levelet. A hibridlevél legnagyobb előnye, hogy megtakaríthatók a nyomtatásra és postázásra fordított erőforrások, a nyomtatás, borítékolás és postára adás ideje, a papír és a festék költségei. A szolgáltatás kényelmes, gyors és költséghatékony - a szolgáltatás költsége megegyezik egy postai küldemény árával. Az adatbiztonságot magyarországi adatközpont, optikai kábelkapcsolat és szigorú minőségirányítási rendszerek szavatolják.

A hibridlevél használata nem kötött mennyiségi limithez, már egészen kis mennyiségű levelezéstől hatékonyan használható egy egyszerű online regisztrációval. Minden olyan levél küldésére alkalmas, ahol nem kell eredeti aláírásnak szerepelnie, az egyszerű szövegtől az 600 dpi minőségű nyomtatványig. Főbb felhasználási területei számlák, felszólító levelek, direkt marketing levelek, egyenlegek, értesítések küldése.

"Bízom benne, hogy a hibridlevél szolgáltatás következő években fokozatosan átveszi a hagyományos levélküldés szerepét. Célunk, hogy a most születő hibridlevél piac meghatározó szereplőivé váljunk. Ezért is fontos, hogy elsőként sikerült bevezetnünk a szolgáltatást Magyarországon” – mondta Molnár Gergely a Hibridlevél Kft. ügyvezetője.

Hozzátette: a beruházás magas költség- és szaktudásigénye miatt a Magyar Posta mellett - mely köztudottan készül a hibridlevél szolgáltatás bevezetésére - rövidtávon nem számít éles versenyre. A hibridlevél mai bevezetését több mint egy éves fejlesztő és előkészítő munka valamint egy negyedéves tesztidőszak előzte meg.

Postai direkt marketing
A reklámlevél többe kerül egy e-mailnél, de a Sales Akadémia szakértői szerint megéri az árát. Ha megfelelően jó a tartalom – például egy speciális ajánlat –, és kreatív a megjelenés, az emlékezetessé teszi a levelet. Különösen akkor tesz jó benyomást, ha abban nem a terméket magát dicsérjük, hanem az ügyfél fejével gondolkodva az ő problémáira adott válaszokra, az általa a termékkel elérhető előnyökre helyezzük a hangsúlyt. De a legtökéletesebb DM levél esetében is fontos, hogy utánkövetéssel, telefonnal aktivizáljuk a megkeresett, reménybeli ügyfelet lehetőleg egy-két héten belül. Ennyi idő után ugyanis a legjobb anyagról is elfeledkeznek.

Véleményvezér

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo