Már a postáig sem kell elmenni

A Hibridlevél Kft. által bevezetett innovatív szolgáltatás lényege, hogy postai levél küldését teszi lehetővé a számítógépről, ezzel leegyszerűsíti és meggyorsítja a postai levélküldés folyamatát.

Egy kattintással több száz postai levelet kiküldhetünk - Kép: Pixabay

A felhasználó megszerkeszti a levelet, majd elektronikusan elküldi a szolgáltatónak, ahol 24 órán belül kinyomtatásra, borítékolásra és postázásra kerül, így a címzett akár már másnap megkaphatja a levelet. A hibridlevél legnagyobb előnye, hogy megtakaríthatók a nyomtatásra és postázásra fordított erőforrások, a nyomtatás, borítékolás és postára adás ideje, a papír és a festék költségei. A szolgáltatás kényelmes, gyors és költséghatékony - a szolgáltatás költsége megegyezik egy postai küldemény árával. Az adatbiztonságot magyarországi adatközpont, optikai kábelkapcsolat és szigorú minőségirányítási rendszerek szavatolják.

A hibridlevél használata nem kötött mennyiségi limithez, már egészen kis mennyiségű levelezéstől hatékonyan használható egy egyszerű online regisztrációval. Minden olyan levél küldésére alkalmas, ahol nem kell eredeti aláírásnak szerepelnie, az egyszerű szövegtől az 600 dpi minőségű nyomtatványig. Főbb felhasználási területei számlák, felszólító levelek, direkt marketing levelek, egyenlegek, értesítések küldése.

"Bízom benne, hogy a hibridlevél szolgáltatás következő években fokozatosan átveszi a hagyományos levélküldés szerepét. Célunk, hogy a most születő hibridlevél piac meghatározó szereplőivé váljunk. Ezért is fontos, hogy elsőként sikerült bevezetnünk a szolgáltatást Magyarországon” – mondta Molnár Gergely a Hibridlevél Kft. ügyvezetője.

Hozzátette: a beruházás magas költség- és szaktudásigénye miatt a Magyar Posta mellett - mely köztudottan készül a hibridlevél szolgáltatás bevezetésére - rövidtávon nem számít éles versenyre. A hibridlevél mai bevezetését több mint egy éves fejlesztő és előkészítő munka valamint egy negyedéves tesztidőszak előzte meg.

Postai direkt marketing
A reklámlevél többe kerül egy e-mailnél, de a Sales Akadémia szakértői szerint megéri az árát. Ha megfelelően jó a tartalom – például egy speciális ajánlat –, és kreatív a megjelenés, az emlékezetessé teszi a levelet. Különösen akkor tesz jó benyomást, ha abban nem a terméket magát dicsérjük, hanem az ügyfél fejével gondolkodva az ő problémáira adott válaszokra, az általa a termékkel elérhető előnyökre helyezzük a hangsúlyt. De a legtökéletesebb DM levél esetében is fontos, hogy utánkövetéssel, telefonnal aktivizáljuk a megkeresett, reménybeli ügyfelet lehetőleg egy-két héten belül. Ennyi idő után ugyanis a legjobb anyagról is elfeledkeznek.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo