Marketing kampány cikkek


Melyik marketing eszközt éri meg a legjobban használni?

Melyik marketing eszközt éri meg a legjobban használni? 

Mikor, melyik marketing eszközt érdemes használni és miért?
Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?

Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt? 

Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.
Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!

Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n! 

A múlt héten tartott Marketing Szuperkonferencián Wolf Gábor marketingszakértő az úgynevezett legendás kampányok köré fűzte előadását, amelynek legfontosabb gondolatait foglaltuk össze. A szakértő szerint minden cégnek kell, hogy legyen évente egy nagy kampánya, amivel bekerülhet a sajtóba, és a közbeszéd tárgya lehet.
Ne csak tippelje, kik a vásárlói!

Ne csak tippelje, kik a vásárlói! 

Azt hihetnénk, hogy ha színvonalas a termékünk, sőt talán betöm egy piaci rést, akkor meg fogja találni a helyét a piacon. Pedig ez kevés, ha a célpiac nem tud rólunk. Sok vállalkozásnak fogalma sincs, hogy hogyan érje el hatékonyan a célközönségét, hiába foglalkoztat értékesítési munkatársakat. Íme néhány módszer ideális fogyasztóink feltérképezéséhez.
3+1 tipp a hatékony e-mail marketinghez

3+1 tipp a hatékony e-mail marketinghez 

A legtöbb magyar vállalkozás valamilyen formában megpróbálkozik az e-mail marketinggel, ám gyakran csak csekély eredménnyel. Olvassa el tippjeinket ahhoz, hogy hatékonyabb legyen a kampánya!
Marketing: öt lépés, amit nem szabad kihagyni!

Marketing: öt lépés, amit nem szabad kihagyni! 

Milliókat, százmilliókat költünk reklámra, fizetjük a kampányokat, de csak elpocsékoljuk a pénzt, ha nem becsüljük fel a célcsoportunkat, és egy tesztcsoport segítségével nem prognosztizáljuk előre a kampány tényleges hatékonyságát.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Hosszú lesz a karácsony, sokaknak figyelniük kell a határidőkre!

Hosszú lesz a karácsony, sokaknak figyelniük kell a határidőkre! 

Az idén összesen öt napig tart majd a karácsonyi ünnepi időszak, így az egészségpénztári tagoknak különösen figyelniük kell az év végi befizetések határidejére.

Jogi kisokos

Közeledik a megoldás a devizahitelesek válságára?

Közeledik a megoldás a devizahitelesek válságára? 

Ehhez csak az kell, hogy a kétharmados kormánytöbbségű parlament áldását adja a DK törvényjavaslatára.

Cégblog

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Társadalom

Orbán Viktor az Európai Bizottságnál lobbizik Trump béketervéért

Orbán Viktor az Európai Bizottságnál lobbizik Trump béketervéért 

Szerinte ha Európa vezetői az Egyesült Államok nélkül támogatják Ukrajnát, azzal megágyaznak egy európai–orosz háborúnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo