Marketing kampány cikkek


Melyik marketing eszközt éri meg a legjobban használni?

Melyik marketing eszközt éri meg a legjobban használni? 

Mikor, melyik marketing eszközt érdemes használni és miért?
Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?

Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt? 

Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.
Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!

Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n! 

A múlt héten tartott Marketing Szuperkonferencián Wolf Gábor marketingszakértő az úgynevezett legendás kampányok köré fűzte előadását, amelynek legfontosabb gondolatait foglaltuk össze. A szakértő szerint minden cégnek kell, hogy legyen évente egy nagy kampánya, amivel bekerülhet a sajtóba, és a közbeszéd tárgya lehet.
Ne csak tippelje, kik a vásárlói!

Ne csak tippelje, kik a vásárlói! 

Azt hihetnénk, hogy ha színvonalas a termékünk, sőt talán betöm egy piaci rést, akkor meg fogja találni a helyét a piacon. Pedig ez kevés, ha a célpiac nem tud rólunk. Sok vállalkozásnak fogalma sincs, hogy hogyan érje el hatékonyan a célközönségét, hiába foglalkoztat értékesítési munkatársakat. Íme néhány módszer ideális fogyasztóink feltérképezéséhez.
3+1 tipp a hatékony e-mail marketinghez

3+1 tipp a hatékony e-mail marketinghez 

A legtöbb magyar vállalkozás valamilyen formában megpróbálkozik az e-mail marketinggel, ám gyakran csak csekély eredménnyel. Olvassa el tippjeinket ahhoz, hogy hatékonyabb legyen a kampánya!
Marketing: öt lépés, amit nem szabad kihagyni!

Marketing: öt lépés, amit nem szabad kihagyni! 

Milliókat, százmilliókat költünk reklámra, fizetjük a kampányokat, de csak elpocsékoljuk a pénzt, ha nem becsüljük fel a célcsoportunkat, és egy tesztcsoport segítségével nem prognosztizáljuk előre a kampány tényleges hatékonyságát.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Ítéletet mondtak a készpénzről

Ítéletet mondtak a készpénzről  

A magyar fiatalok egyre természetesebben használják a digitális fizetési módokat.

Pénzszerzés

Megjött a cégek beruházási kedve

Megjött a cégek beruházási kedve 

A Széchenyi Kártya Programban bevezetett alacsonyabb kamatszintek látványosan felpörgették a magyarországi vállalkozások beruházási kedvét.

Jogi kisokos

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok 

2025. július 1. napján hatályba lépett a helyi önazonosság védelméről szóló 2025. évi XLVIII. törvény, mely alapjaiban változtathatja meg az ingatlanok értékesítésének gyakorlatát. A helyi önazonossági törvény ugyanis olyan szabályozási lehetőséget ad a helyi önkormányzatok kezébe, mellyel az adott településre beköltözés korlátozható, feltételekhez köthető, a lakcím létesítése megtiltható vagy feltételhez köthető.

Cégblog

Eljárást indított a Ryanairrel szemben a GVH

Eljárást indított a Ryanairrel szemben a GVH 

Az írországi központú diszkont légitársaság az online repülőjegy foglalásoknál több szempontból is tisztességtelen kereskedelemi gyakorlatot folytat. 

Gazdaság

Megjött a cégek beruházási kedve

Megjött a cégek beruházási kedve 

A Széchenyi Kártya Programban bevezetett alacsonyabb kamatszintek látványosan felpörgették a magyarországi vállalkozások beruházási kedvét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo