Marketing kampány cikkek


Melyik marketing eszközt éri meg a legjobban használni?

Melyik marketing eszközt éri meg a legjobban használni? 

Mikor, melyik marketing eszközt érdemes használni és miért?
Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?

Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt? 

Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.
Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!

Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n! 

A múlt héten tartott Marketing Szuperkonferencián Wolf Gábor marketingszakértő az úgynevezett legendás kampányok köré fűzte előadását, amelynek legfontosabb gondolatait foglaltuk össze. A szakértő szerint minden cégnek kell, hogy legyen évente egy nagy kampánya, amivel bekerülhet a sajtóba, és a közbeszéd tárgya lehet.
Ne csak tippelje, kik a vásárlói!

Ne csak tippelje, kik a vásárlói! 

Azt hihetnénk, hogy ha színvonalas a termékünk, sőt talán betöm egy piaci rést, akkor meg fogja találni a helyét a piacon. Pedig ez kevés, ha a célpiac nem tud rólunk. Sok vállalkozásnak fogalma sincs, hogy hogyan érje el hatékonyan a célközönségét, hiába foglalkoztat értékesítési munkatársakat. Íme néhány módszer ideális fogyasztóink feltérképezéséhez.
3+1 tipp a hatékony e-mail marketinghez

3+1 tipp a hatékony e-mail marketinghez 

A legtöbb magyar vállalkozás valamilyen formában megpróbálkozik az e-mail marketinggel, ám gyakran csak csekély eredménnyel. Olvassa el tippjeinket ahhoz, hogy hatékonyabb legyen a kampánya!
Marketing: öt lépés, amit nem szabad kihagyni!

Marketing: öt lépés, amit nem szabad kihagyni! 

Milliókat, százmilliókat költünk reklámra, fizetjük a kampányokat, de csak elpocsékoljuk a pénzt, ha nem becsüljük fel a célcsoportunkat, és egy tesztcsoport segítségével nem prognosztizáljuk előre a kampány tényleges hatékonyságát.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.
Rákkeltő fémeket találtak a Magyarországon jogszerűtlenül forgalmazott ízesített vape-ekben

Rákkeltő fémeket találtak a Magyarországon jogszerűtlenül forgalmazott ízesített vape-ekben 

A bizonytalan eredetű ízesített e-cigaretták rákkeltő és toxikus fémeket tartalmazhatnak.

Pénzszerzés

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért 

A nyári csúcsidőszak mellett a novembertől január elejéig tartó hónapok számítanak a legforgalmasabbnak a diák- és nyugdíjas foglalkoztatásban.

Adózás

Könnyebb eÁFA a vállalkozóknak

Könnyebb eÁFA a vállalkozóknak 

Videósorozatot indít a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) annak érdekében, hogy az eÁFA rendszer webes felületének használata még könnyebbé váljon. A rövid videók segítségével az egyre népszerűbb áfabevallási módszert a kisvállalkozások is könnyedén alkalmazhatják. A közérthető videós segédletek gyakran használt funkciókat, vagy épp egy-egy speciálisabb témát mutatnak be. A sorozat indulásaként ma négy kisfilmet tett közzé a NAV, amelyek a hivatal honlapján érhetőek el.  

Infokom

Kitört a botrány: kitiltották a mesterséges intelligenciát a karácsonyi vásárból

Kitört a botrány: kitiltották a mesterséges intelligenciát a karácsonyi vásárból  

Nem lehet mesterséges intelligencia felhasználásával készített ajándéktárgyakat árulni a legnagyobb belfasti karácsonyi piacról.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo