Marketing kampány cikkek
![Melyik marketing eszközt éri meg a legjobban használni?](https://piacesprofit.hu/i/6/d/e/5/3/7/0/b/d/f/4/7/9/1/b/3/2/a/2/a/melyik-marketing-eszkozt-eri-meg-a-legjobban-hasznalni_md.jpg)
Melyik marketing eszközt éri meg a legjobban használni?
Mikor, melyik marketing eszközt érdemes használni és miért?
![Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?](https://piacesprofit.hu/i/e/d/b/8/d/f/1/8/7/b/1/7/1/e/5/2/0/0/3/b/mit-csinaljunk-a-cegben-a-nyari-holtszezon-alatt_md.jpg)
Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?
Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.
![Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!](https://piacesprofit.hu/i/0/a/5/0/b/f/6/8/7/6/d/d/9/a/d/a/3/b/4/d/csendes-penznyelo-kampanyok-helyett-inkabb-szaxofonozzunk-az-mtv-n_md.jpg)
Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!
A múlt héten tartott Marketing Szuperkonferencián Wolf Gábor marketingszakértő az úgynevezett legendás kampányok köré fűzte előadását, amelynek legfontosabb gondolatait foglaltuk össze. A szakértő szerint minden cégnek kell, hogy legyen évente egy nagy kampánya, amivel bekerülhet a sajtóba, és a közbeszéd tárgya lehet.
![Ne csak tippelje, kik a vásárlói!](https://piacesprofit.hu/i/9/6/d/4/c/1/3/8/4/3/7/7/e/4/e/9/4/5/4/3/ne-csak-tippelje-kik-a-vasarloi_md.jpg)
Ne csak tippelje, kik a vásárlói!
Azt hihetnénk, hogy ha színvonalas a termékünk, sőt talán betöm egy piaci rést, akkor meg fogja találni a helyét a piacon. Pedig ez kevés, ha a célpiac nem tud rólunk. Sok vállalkozásnak fogalma sincs, hogy hogyan érje el hatékonyan a célközönségét, hiába foglalkoztat értékesítési munkatársakat. Íme néhány módszer ideális fogyasztóink feltérképezéséhez.
![3+1 tipp a hatékony e-mail marketinghez](https://piacesprofit.hu/i/a/e/9/9/6/4/5/d/c/0/f/6/4/5/0/d/f/d/e/c/31-tipp-a-hatekony-e-mail-marketinghez_md.jpg)
3+1 tipp a hatékony e-mail marketinghez
A legtöbb magyar vállalkozás valamilyen formában megpróbálkozik az e-mail marketinggel, ám gyakran csak csekély eredménnyel. Olvassa el tippjeinket ahhoz, hogy hatékonyabb legyen a kampánya!
![Marketing: öt lépés, amit nem szabad kihagyni!](https://piacesprofit.hu/i/0/1/5/3/3/f/a/d/7/e/8/0/2/8/1/7/d/b/7/1/marketing-ot-lepes-amit-nem-szabad-kihagyni_md.jpg)
Marketing: öt lépés, amit nem szabad kihagyni!
Milliókat, százmilliókat költünk reklámra, fizetjük a kampányokat, de csak elpocsékoljuk a pénzt, ha nem becsüljük fel a célcsoportunkat, és egy tesztcsoport segítségével nem prognosztizáljuk előre a kampány tényleges hatékonyságát.