Mama hotel cikkek


A fiatalok többségének nem fontos az autó

A fiatalok többségének nem fontos az autó 

A jelenleg szüleivel élő fiatalok 23 százaléka tartja fontosnak, hogy külön lakásba költözzenek. A többség – 64 százalék – szeretne ugyan önálló életet kezdeni, de egyelőre nem tartja nagyon fontosnak – a K&H ifjúsági indexe szerint.
A fiatalok többsége még élvezi a mamahotelt

A fiatalok többsége még élvezi a mamahotelt 

A huszonéves korosztály még nem akar házasodni, a 19–25 éveseknek mindössze 5 százaléka, a 26–29 éveseknek pedig a 31 százaléka él házasságban. A fiatal nők több mint fele, 59 százaléka él párkapcsolatban, a férfiaknak csak a 46 százaléka mondta ezt – derül ki a K&H ifjúsági indexéből.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok 

2025. július 1. napján hatályba lépett a helyi önazonosság védelméről szóló 2025. évi XLVIII. törvény, mely alapjaiban változtathatja meg az ingatlanok értékesítésének gyakorlatát. A helyi önazonossági törvény ugyanis olyan szabályozási lehetőséget ad a helyi önkormányzatok kezébe, mellyel az adott településre beköltözés korlátozható, feltételekhez köthető, a lakcím létesítése megtiltható vagy feltételhez köthető.

Cégblog

Hiba támadt a bankkártyás tranzakcióiknál

Hiba támadt a bankkártyás tranzakcióiknál  

A bankszektoron kívüli egyetlen kártyaelfogadó technikai problémája okozta a fizetési számlák ismételt megterhelését szerdán.

Klímablog

Hihetetlen, ami az elektromos autóknál történik idehaza

Hihetetlen, ami az elektromos autóknál történik idehaza  

Több mint 80 ezer tisztán elektromos személyautó kapott már zöld rendszámot Magyarországon.

Infokom

Megnyílt egy program, 85 milliárd forintra pályázhatnak a vállalkozások

Megnyílt egy program, 85 milliárd forintra pályázhatnak a vállalkozások 

Augusztus 26-ig igényelhetnek támogatást az infokommunikációs vállalkozások a vezeték nélküli lefedettséget bővítő szélessávú fejlesztéseikhez.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo