Magyar termék - hazai pálya cikkek


Több magyar terméket vásároltunk a járvány hatására

Több magyar terméket vásároltunk a járvány hatására 

Egy friss kutatásból kiderült, hogy a vásárlók több mint egyharmada 10 százalékkal többet is hajlandó fizetni egy termékért, ha az Magyarországon készült. A járvány ideje alatt megugrott azoknak a száma, akik több magyar árut vesznek. A fogyasztókat a hazai áruk kiválasztásában leginkább a védjegyek segítik. Ezek közül a Magyar Terméket tanúsító védjegyet nevezte meg a legtöbb megkérdezett a magyar eredetet mutató jelölések közül.
Így nyaralunk idén

Így nyaralunk idén 

Katasztrofális év után van a hazai turizmus és a vendéglátás, és a jelenlegi helyzetet, a fokozatos nyitást is áthatja a bizonytalanság. A rendkívül nehéz időszaknak azonban néhány érdekes, sőt kedvező hozadéka is van, amely reménysugárt jelenthet a járvány utáni időszakra nézve. Az elmúlt év tapasztalata ugyanis az, hogy nem csupán kényszer, hanem trendi lett a belföldi nyaralás, és erre a korábbiaknál sokkal komplexebb csomagokkal készültek a borászatok is. A járványban kifejezetten népszerű alternatívát jelentettek a borturizmus szabadtéri, kulturális vagy családi programokkal fűszerezett eseményei, amely tartós változást hozhat az ágazatban.
„Az elismerések igazolják, hogy jó úton járunk” - Schieber Anita borról, alkotásról és üzletről

„Az elismerések igazolják, hogy jó úton járunk” - Schieber Anita borról, alkotásról és üzletről 

Egy szokatlanul barátságtalan időjárással megvert évben, nehéz évjáratban indult útjára tíz évvel ezelőtt a Schieber Pincészet, a kezdeti nehézségek azonban így sem tudták elvenni a kedvet a továbbiaktól. Schieber Anita és férje, Schieber Markus tudatos technológia-fejlesztési lépésekkel, elhivatottsággal, tapasztalatszerzéssel vágott neki a megmérettetésnek, amely a borbarátok kegyeiért zajlik. A tudatos beruházások, a minőségre törekvés és a küldetéstudat meghozta az eredményeket is. A Schieber borok több rangos díjat elhoztak már, Schieber Anita mégis arra a legbüszkébb, hogy a szekszárdi borvidék messze földön híres borászokból álló mezőnye tavaly a borvidék legjobbjának választotta a Tabu kékfrankost.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.
Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen 

Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek.
Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó

Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó 

Az öngondoskodás egy újabb szintje.

Adózás

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának 

A kormány újraélesztené az Egyesült Államok által korábban felmondott kettős adóztatás tilalmáról szóló egyezményt.

Klímablog

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca  

Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat.

Gazdaság

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo