Magyar nagyvállalatok cikkek


Drámai változás ment végbe, a nagyvállalatok is megérzik

Drámai változás ment végbe, a nagyvállalatok is megérzik  

Ismét csökkent a hazai nagyvállalatok éves várakozásait mutató K&H nagyvállalati növekedési index.
Újra a fékre léptek a nagyvállalatok - lejtőn a pénzügyi várakozások

Újra a fékre léptek a nagyvállalatok - lejtőn a pénzügyi várakozások 

Tavaly év vége óta lejtmenetbe kapcsoltak  a hazai vállalatok pénzügyi várakozásai.
Az ukrajnai háború miatt a fékre léptek a magyar nagyvállalatok

Az ukrajnai háború miatt a fékre léptek a magyar nagyvállalatok 

A K&H nagyvállalati növekedési index 2021 utolsó negyedéves kutatása alapján a cégek több mint két éve nem készültek ennyi alkalmazottat felvenni. Kérdés azonban, hogy az Ukrajnában történő események milyen hatással lesznek erre. A vállalatok beruházási tervei óvatosságot mutattak, és a katonai konfliktus jelentette bizonytalanság tovább mérsékelheti a fejlesztési kedvet.
Magyarország a harmadik helyen – mi történt a mamutszektorban a járvány alatt?

Magyarország a harmadik helyen – mi történt a mamutszektorban a járvány alatt? 

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Bővül a kör a 3 százalékos lakáshitelnél

Bővül a kör a 3 százalékos lakáshitelnél  

Kedvezőbb feltételekkel juthatnak hozzá a 3 százalékos lakáshitelhez az átalányadózó őstermelők és a mezőgazdasági egyéni vállalkozók.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo