Magyar formatervezési díj cikkek


A kreativitás mint üzleti lehetőség

A kreativitás mint üzleti lehetőség 

Finnország, Hollandia, Nagy-Britannia, Magyarország. Az első három ország már elismert a design-gondolkodás terén, utóbbi is ebbe a sorba szeretne beállni. Az Új Széchenyi Terv megfogalmazza, hogy hazánkat a térség kreatív központjává kell tenni. Ehhez minden alapunk megvan: jó szakemberek, kreatív gondolkodás és motiváló sikertörténetek. Erre jó példák a Magyar Formatervezési Díjjal elismert alkotások és a Design Management Díjjal kitüntetett szervezet is. Az őket bemutató kiállítás az Iparművészeti Múzeumban december másodikáig látogatható.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe 

A barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett 2024-ben.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo