Lcd-tv cikkek


LCD vagy plazma? Inkább a LED-es technológia!

LCD vagy plazma? Inkább a LED-es technológia! 

Míg tavaly egyértelműen az LCD tévé volt a karácsonyi slágertermék a műszaki cikkek között, idén várhatóan a hordozható eszközök - digitális fényképezők, netbookok, mobiltelefonok, GPS-ek - kerülnek majd a fa alá, derült ki a www.depo.hu árösszehasonlító oldal hagyományos, a karácsony előtti vásárlási szokásokat feltáró statisztikáiból.
Ez a válság vége: veszi a nép az LCD-tévét

Ez a válság vége: veszi a nép az LCD-tévét 

Világszerte jelentős mértékű növekedést ért el az elektronikai piac (szórakoztató elektronika, IT, fotó és telekommunikáció) a 2010-es év első negyedévében. A piac 85 százalékát kitevő top tíz termékkategóriából nyolc kategóriának növekedett a forgalma a 2009-es év első negyedévi eredményeihez képest. Hazánkban a nyolc termékcsoportból mindössze csak három tudott növekedni: a mobil-, és okostelefonok, valamint a hordozható számítógépek.
Ez a válság: nem kell a plazmatévé

Ez a válság: nem kell a plazmatévé 

Az év első három hónapjában 22 százalékkal estek vissza a plazma kijelzők eladásai az előző év hasonló időszakához képest. Az LCD technológiával készült olcsóbb eszközök jóval kelendőbbek voltak az elmúlt hónapok során.
Megnyílt a szlovákiai LCD-képernyő gyár

Megnyílt a szlovákiai LCD-képernyő gyár 

A dél-koreai Samsung elektronikai csoport megnyitotta a szlovákiai Nagyszombat(Trnava) közelében lévő közeli Vedrődön (Voderady) folyadékkristályos monitorokat gyártó üzemét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo