Láthatatlan munka cikkek


A nők két és félszer több időt töltenek el nem fizetett munkával, mint a férfiak

A nők két és félszer több időt töltenek el nem fizetett munkával, mint a férfiak 

Április első keddje a láthatatlan munka világnapja.
A jól működő háztartást egyetlen intézmény sem tudja helyettesíteni

A jól működő háztartást egyetlen intézmény sem tudja helyettesíteni 

Évi 6836 milliárd forinttal, vagyis 25%-kal növekedne a GDP akkor, ha a láthatatlan munka is beleszámítana. A háztartáson belül vagy a közösségek javára végzett fizetetlen munka jelentős részét ma is nők végzik. Április első keddje a láthatatlan munka napja – ennek kapcsán az időfelhasználásra vonatkozó KSH-adatokból válogattunk.
A láthatatlan munka napja

A láthatatlan munka napja 

A láthatatlan munka nem feltétlenül egyenlő a klasszikus háztartásbeli munkavégzéssel, melyet sajnálatos módon Magyarországon elsősorban nők végeznek. A láthatatlan munka valójában családi munkavégzésként értelmezhető.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Pénzszerzés

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért 

A nyári csúcsidőszak mellett a novembertől január elejéig tartó hónapok számítanak a legforgalmasabbnak a diák- és nyugdíjas foglalkoztatásban.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Meglepő fordulat: így tarolnának a magyar vállalkozások 2026-ban

Meglepő fordulat: így tarolnának a magyar vállalkozások 2026-ban  

A Magyar Marketing Fesztivál szervezői idén is – immár 13. alkalommal – elkészítették a KKV Marketing Felmérés című kutatást.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo