Lakásétterem cikkek


Az üzlet otthon van

Az üzlet otthon van 

Mondják, hogy a kreativitás nem ismer határokat. Ha kell, akkor kicsiben, „fű alatt”, nappaliról nappalira tör utat magának.
Vendéglő a nappaliban

Vendéglő a nappaliban 

Kicsit titokzatos, nagyon trendi és teljességgel szabályozatlan – ezek talán az itthon is egyre népszerűbbé váló lakáséttermek legfontosabb jellemzői. A kérdés, hogy ez új üzleti lehetőség kreatív vállalkozóknak, vagy kegyelemdöfés a hivatalos vendéglátásnak.
Kegyelemdöfés az éttermeknek?

Kegyelemdöfés az éttermeknek? 

Az elmúlt egy évben reálértéken kevesebb pénzt költöttek a magyarok vendéglátóhelyi étkezésre, mint 2009-ben, legtöbben étterembe és gyorsétterembe járnak. A csökkenő reáljövedelmek mellett az utolsó tőrdöfés lehet a hivatalos vendéglátásnak az úgynevezett lakáséttermek esetleges legalizálása.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo